فراخوان تمدید پنجمین دوره «جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه»


فراخوان تمدید پنجمین دوره «جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه»

جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی «مدرسه» با هدف کشف استعدادهای هنری دانش آموزان سراسر کشور از سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده است و امسال نیز پنجمین دوره این جشنواره برگزار می‌شود. ]]>

فراخوان تمدید پنجمین دوره «جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه»
جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی «مدرسه» با هدف کشف استعدادهای هنری دانش آموزان سراسر کشور از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده است و امسال نیز پنجمین دوره این جشنواره برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
فراخوان تمدید پنجمین دوره «جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه»دبیرخانه پنجمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد ماه شعبان المعظم و ولادت با سعادت حضرت ولی عصر امام زمان (عج)و شادباش برای دانش آموزان و معلمان سراسر کشورمان، در پی درخواست های مکرر و استقبال مدارس و دانش‌آموزان از بخش‌های مختلف جشنواره، زمان ارسال اثر را تا پایان اردیبهشت 98 تمدید کرد.
فراخوان تمدید پنجمین دوره «جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه»
طبق این اطلاعیه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ۳۱ اردیبهشت است، از دانش‌ آموزان هنرمند و مستعد درخواست می شود تا با توجه به زمان مناسب در نظر گرفته شده، نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند. گفتنی است تاکنون نزدیک به2۰۰ اثر در بخش‌ های مختلف به دبیرخانه پنجمین دوره این جشنواره ارسال شده است.

فراخوان تمدید پنجمین دوره «جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه»دانش‌ آموزان علاقه‌ مند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار، به نشانی www.madresefestival.ir مراجعه کنند.

این جشنواره در 6 بخش اصلی: داستانی، مستند، علمی-آموزشی، انیمیشن، تیزر تبلیغاتی و فتوکلیپ و همچنین دوبخش جانبی: فیلمنامه نویسی و اقلام تبلیغاتی فیلم (شامل: پوستر، عکس پشت صحنه، تیزر تبلیغاتی فیلم) برای تمام دانش‌آموزان علاقه‌مند برگزار می‌شود.
موضوع جشنواره آزاد است. موضوعات زیر به عنوان پیشنهاد از سمت دبیرخانه جشنواره بیان شده است: اخلاق خوب، امید، تلاش، دوستی، صداقت، موفقیت، نماز، نظم و ترتیب، بهداشت صرفه جویی، سبک زندگی، عدالت، صدقه، فضای مجازی، تأثیر سینما بر زندگی مردم و... .

همچنین موضوعات ویژه این جشنواره عبارتند از:
● مدرسه دوستی، مدرسه ایمن (به پیشنهاد سازمان جوانان جمعیت هلال احمر)
● نقش فناوری نانو بر زندگی، تصویر آینده با فناوری نانو (به پیشنهاد ستاد ویژه توسعه فناوری نانو)
● خانواده و گفتگوی بین نسلی (به پیشنهاد معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده)
● ایران آینده (به پیشنهاد سفیر فیلم)
● مسجد، خانواده، مدرسه (به پیشنهاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور)
● انرژی های تجدیدپذیر (به پیشنهاد ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی)
● احسان و نیکوکاری (به پیشنهاد کمیته امداد امام خمینی(ره))
● مستندی از روند برگزاری فعالیت های آموزشی، پژوهشی و پرورشی در مدارس استعدادهای درخشان (به پیشنهاد مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان)

فراخوان تمدید پنجمین دوره «جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه»

فراخوان پنجمین دوره «جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش و پرورش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس