به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیمور غیاثی، سخنگوی فدراسیون دوومیدانی ایران، درخصوص عملکرد ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا که در قطر برگزار شد صحبت کرد.

غیاثی در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: بعد از چند مرحله اردو آمادگی و مسابقات انتخابی تیم ملی به این مسابقات اعزام شد. طبق پیش‌بینی‌های ما این مسابقات سطح بالایی داشت، به دلیل اینکه مسابقات قهرمانی جهان 2019 هم به میزبانی قطر برگزار می‌شود و اکثر تیم‌های آسیایی با تدارکات خاصی شرکت کرده بودند.

وی افزود: متاسفانه نتایج تیم ملی ایران به جز رشته پرتاب دیسک با بدشانسی آن چیزی که انتظار داشتیم نشد، اما بچه‌ها تمام تلاش خود را کردند. در رشته پرتاب‌ها ما بسیار موفق هستیم و حریف نداریم. حسین کیهانی به دلیل بیماری و مسمومیت نتوانست عملکرد همیشگی خود را داشته باشد اما در آینده این اتفاق را جبران خواهد کرد.

غیاثی ادامه داد: کشورهایی مثل بحرین و قطر بازیکنانی از آفریقا خریداری می‌کنند و در حقیقت ما با ورزشکاران برتر آفریقا رقابت کردیم. این مشکل بزرگی برای ما شده و حتی کشورهایی مثل ژاپن و چین هم از این شرایط ناراضی هستند. تیم ملی ایران ترکیبی از نفرات جوان و قهرمانان برتر بود، تا در آینده سفره دوومیدانی ایران خالی از ورزشکار نشود.

سخنگوی فدراسیون دوومیدانی در پایان در خصوص کرسی انتخاباتی کنفدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: امسال علاوه بر مسابقات قهرمانی آسیا، انتخابات کنفدراسیون آسیا هم بود. پس از منصوب شدن آقای دهلان از کشور قطر به عنوان ریاست کنفدراسیون، اعضای هیات رئیسه تشکیل شد. من برای هشتمین سال به‌عنوان یکی از اعضای کمیته فنی مربیان آسیا، که 5 عضو دارد، انتخاب شدم. خداراشکر می‌کنم که سوابق من در این رشته را مد نظر قرار دادند.