سرمربی الهلال بلافاصله بعدازباخت عجیب امشب برکنارشد


الهلال عربستان سه شنبه شب گذشته در چارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا یک برد ارزشمند مقابل استقلال به دست آورد و جمع امتیازاتش را به عدد 9 رساند و صدرنشینی خود را در گروه سوم این رقابت ها تثبیت کرد. به...

الهلال عربستان سه شنبه شب گذشته در چارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا یک برد ارزشمند مقابل استقلال به دست آورد و جمع امتیازاتش را به عدد 9 رساند و صدرنشینی خود را در گروه سوم این رقابت ها تثبیت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، با اینکه به نظر می رسید شرایط الهلال خوب است و رو به موفقیت های بعدی پیش می رود اما جمعه شب اتفاق تلخی برای این تیم افتاد و در جریان جام امیر بازیکنان آبی پوش عربستانی شکست سنگین 5 بر صفر را مقابل التعاون متحمل شدند. این شکست سنگین باعث دلخوری شدید مدیران باشگاه الهلال شد و آنها در تصمیمی غیرمنتظره اقدام به برکناری زوران مامیچ سرمربی گرانقیمت خود کردند. مامیچ 47 ساله که 3 ماهی بیشتر نیست هدایت الهلال را برعهده گرفته حالا در پی یک شکست سنگین در جریان رقابت های داخلی عربستان صندلی سرمربیگری خود را از دست رفته دید.

مامیچ در حالی جمعه شب از سمتش در الهلال عربستان برکنار شد که در العین امارات شرایط خوبی داشت و برای کسب موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا راهی الهلال شده بود، اما او فکر طاقت کم مدیران عربستانی را نکرده بود و حالا از کار بیکار شده است.

این مربی کروات بعد از دیدار با استقلال که با برد تیمش در امارات همراه بود گلایه های زیادی را از فشردگی مسابقات الهلال در لیگ قهرمانان آسیا و بازی های داخلی عربستان انجام داد. او عنوان کرده بود که تقویم فشرده مسابقات به ضرر تیمش تمام می شود و حالا نیز به نظر می رسد شکست 5 بر صفر مقابل التعاون از این موضوع سرچشمه می گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تهران رکورددار چند قلوزایی