محسن خلیلی: شروع تنش‌ها از هواداران سپاهان بود و شکایت می‌کنیم


محسن خلیلی: شروع تنش‌ها از هواداران سپاهان بود و شکایت می‌کنیم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید از باشگاه سپاهان به دلیل رفتار تماشاگرانش شکایت می‌کند.

به گزارش مشرق، محسن خلیلی سرپرست تیم پرسپولیس پس از تساوی این تیم برابر سپاهان اظهار کرد: متأسفانه اتفاقاتی را دیدیم که در شأن فوتبال و هواداران ایرانی نبود. تنش‌هایی ایجاد شد که شروع آن از هواداران سپاهان بود و ما از بابت این موضوع گله‌مندیم. سنگ‌ها و صندلی‌هایی به سمت ما پرتاب شد که حتی نتوانستیم از تونل‌ها عبور کنیم و مأموران زحمتکش نیروی انتظامی هم صدمه دیدند.

وی ادامه داد: این کارها خطرناک است و ما همه هموطن هستیم و چنین اتفاقاتی در شأن مردم ایران نیست. بخصوص ما معتقدیم چنین اتفاقاتی نباید در ورزشگاه‌ها که محل نشان جوانمردی است رخ دهد. همچنین ناهماهنگی ایجاد شد که ما روز گذشته در جلسه هماهنگی بازی پیش‌بینی آن را کرده بودیم؛ قرار بود حدود ۶ هزار جایگاه به سپاهانی‌ها اختصاص داده شود اما زمانی که ما به ورزشگاه آمدیم دیدیم که جایگاه طبقه دوم سپاهانی‌ها خالی است و با هماهنگی که انجام دادیم هواداران پرسپولیس در آن سکوها نشستند.

بیشتر بخوانید:

اظهار نظر عجیب بازیکن سپاهان: پرسپولیسی‌ها به اصفهان نیایند!

او درباره حواشی بازی افزود: به اعضای روابط عمومی باشگاه یادآور شدیم که تمام عکس‌ها و فیلم‌ها را جمع‌آوری کنند تا پس از بازی بتوانیم شکایت‌مان را مستند ارائه دهیم.

او درباره مشکلات احتمالی که در دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین پرسپولیس و سپاهان در اصفهان رخ خواهد داد تصریح کرد: مسئولان مربوطه باید تمهیدات لازمه را بیندیشند و جایگاه مناسبی را برای هواداران‌مان تعبیه کنند تا اتفاقی برای آن‌ها نیفتد. ما جدا از اینکه نگران اعضای تیم و بازیکنان هستیم، نگران هواداران تیم هم هستیم تا اتفاقی برای آن‌ها رخ ندهد. امیدوارم چنین اتفاقاتی برای هواداران ما رخ ندهد.

محسن خلیلی درباره اتفاقاتی که بین برانکو و دستیار قلعه‌نویی افتاد توضیح داد: من با داور چهارم صحبت کردم و سعی کردم نیمکت خودمان را کنترل کنم تا اتفاقی نیفتد تا تنشی که خارج از زمین است وارد زمین نشود. متأسفانه نیمکت سپاهان سر هر اتفاقی که می‌افتاد اعتراض می‌کردند و همین باعث می‌شد هواداران دو تیم ناراحت شوند و استادیوم شلوغ شود. اعتراض برانکو و کادر فنی به این بود که وقت اضافه کمی برای این دیدار گرفته شد و این است که زمانی که ما خویشتن‌داری می‌کنیم و اعتراض نمی‌کنیم سوت‌ها نباید برگردد و تصمیم‌ها علیه ما گرفته شود.

او درباره مشکلات بشار رسن نیز گفت: باشگاه در حال پیگیری قرارداد بشار رسن است و یک سری مشکلات مالی باعث شده بود که شبهه‌ای برای تمدید نکردن قرارداد او ایجاد شود. بشار علاقه‌مند به پوشیدن پیراهن پرسپولیس در فصل بعد است و باشگاه هم برای تمدید قرارداد او کم نگذاشته است و کارهای تمدید قرارداد او تقریباً تمام شده است. با صحبت‌هایی که با مدیرعامل و مسئول کمیته نقل و انتقال تیم داشته‌ام، آن‌ها این قول را به صورت شفاف داده‌اند که این بازیکن عراقی در پرسپولیس ماندنی است. رسن قرارداد خود را با باشگاه تمدید کرده است و تنها موردی که اکنون بر سر آن مذاکره می‌کند مدت زمان قرارداد اوست.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه