پیش بازی پرسپولیس-سپاهان؛ نگاهی به عملکرد پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر +اینفوگرافی


دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان در رقابت های لیگ برتر خلیج فارس به مصاف هم می روند. به بررسی آمار و ارقام دو تیم در رقابت های لیگ برتر می پردازیم. نوشته پیش بازی پرسپولیس-سپاهان؛ نگاهی به عملکرد پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر +اینفوگرافی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پیش بازی پرسپولیس-سپاهان؛ نگاهی به عملکرد پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر +اینفوگرافی

اینفوگرافی اختصاصی؛ نگاهی به آمار و ارقام پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر تا هفته 26
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۵
پیش بازی پرسپولیس-سپاهان؛ نگاهی به عملکرد پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر +اینفوگرافی

دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان در رقابت های لیگ برتر خلیج فارس به مصاف هم می روند. به بررسی آمار و ارقام دو تیم در رقابت های لیگ برتر می پردازیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران، دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران
پرسپولیس تهران-سپاهان اصفهان
تهران-ورزشگاه آزادی
جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۵
داور: بیژن حیدری، کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و آرمان اسعد

دو تیم پرسپولیس و سپاهان در حالی به مصاف هم می روند که هر دو تیم شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند و برای اینکه به قهرمانی برسند، باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند. حالت مطلوب برای سایر رقبا مثل تراکتورسازی و استقلال هم این است که پرسپولیس و سپاهان به تساوی برسند و یا سپاهان پیروز شود. غیر از سرخ ها، هیچ تیم مدعی دیگری، پیروزی پرسپولیس را نمی‌خواهد. البته این برای تیم هایی است که رویای قهرمانی دارند. اما اگر از قهرمانی ناامید شده اند و به دنبال گرفتن سهمیه هستند، شکست سپاهان می تواند خارج شدن یک قریب از کورس سهمیه باشد. خلاصه اینکه بازی هفته بیست و هفتم بین پرسپولیس و سپاهان، هر نتیجه ای که در آن رخ دهد، اتفاقات هیجان انگیزی را به همراه خواهد داشت.

از سپاهان مهمان شروع می کنیم. شاگردان امیر قلعه نویی در ۲۶ بازی گذشته لیگ برتر ۱۳ پیروزی، ۱۱ تساوی و ۲ شکست داشته اند. سپاهانی ها همچنین آمار ۴۱ گل زده و ۱۹ گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. شاگردان قلعه نویی با ۵۰ امتیاز در رده سوم حضور دارند.

آن ها در بازی فردا، محمد ایران پوریان، یکی از بازیکنان کلیدی خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. سپاهانی ها هفته پیش با پیروزی ۵ بر ۲ برابر سایپا، برای پرسپولیس خط و نشان کشیدند.

در آن سوی میدان پرسپولیسی ها در ۲۶ بازی گذشته ۱۵ پیروزی ، ۱۰ تساوی و ۱ شکست داشته است. آنها آمار ۳۳ گل زده و ۱۲ گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. آنها با ۵۵ امتیاز در رده نخست جدول حضور دارند.

پرسپولیسی ها با پیروزی در بازی فردا می توانند فاصله خود را با سپاهان به ۸ امتیاز برسانند و فاصله با دیگر تیم ها، همچون استقلال و تراکتورسازی در بدترین حالت ۵ امتیاز خواهد بود که با توجه به تعداد بازی های آینده، می توان گفت که شاگردان برانکو گام بلندی برای قهرمانی بر خواهند داشت. اما در صورت شکست، فاصله سرخ ها با دیگر تیم ها به ۲ می روشد و این یعنی اینکه دوباره تنور قهرمانی لیگ برتر در داغ ترین حالت خود قرار خواهد گرفت.

سرخ ها در دو بازی گذشته یک تساوی برابر ذوب آهن و یک شکست برابر الاهلی عربستان داشته اند و این شرایط می تواند برای آن ها نگران کننده باشد.

در بازی فردا، سرخ ها شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و با توجه به آمادگی بالای مهاجم های سپاهان، خصوصا کی روش استنلی، غیبت شجاع باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده است.

پیش بازی پرسپولیس-سپاهان؛ نگاهی به عملکرد پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر +اینفوگرافی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود