مدافع پارس جنوبی : برادری‌مان را به پارس جنوبی ثابت کردیم


محمد ستاری، مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در این چند ماه برادری‌مان را به مجموعه پارس جنوبی ثابت کردیم و امیدوارم مسئولان باشگاه مشکلات مالی ما را برطرف کنند. نوشته مدافع پارس جنوبی : برادری‌مان را به پارس جنوبی ثابت کردیم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مدافع پارس جنوبی : برادری‌مان را به پارس جنوبی ثابت کردیم

محمد ستاری: کرمانشاهی اصرار داشت برای پیکان پنالتی بگیرد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۳
مدافع پارس جنوبی  : برادری‌مان را به پارس جنوبی ثابت کردیم

محمد ستاری، مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در این چند ماه برادری‌مان را به مجموعه پارس جنوبی ثابت کردیم و امیدوارم مسئولان باشگاه مشکلات مالی ما را برطرف کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد ستاری درباره شکست پارس جنوبی برابر پیکان گفت:

ما بازی خوبی انجام دادیم، خصوصاً در نیمه دوم که بازی کاملاً یک‌طرفه بود و فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. متأسفانه در این بازی هم از داوری ضربه دیدیم. نمی‌دانم آقای کرمانشاهی چه اصراری داشت که برای پیکان پنالتی بگیرد.

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم در ادامه افزود:

در یک صحنه که داور به ضرر ما پنالتی گرفت، شانس آوردیم که داور پشت دروازه تشخیص داد که پنالتی رخ نداده است. در دقایق آخر اما برای پیکان پنالتی گرفته شد، این در حالی است که خطا بیرون از محوطه جریمه بود.

محمد ستاری در ادامه افزود:

در آن صحنه خطا حتی روی خط هم انجام نگرفت، ولی داور در نهایت برای پیکان پنالتی گرفت. متأسفانه تیم ما با این شرایطی که دارد، از داوری هم ضرر می‌کند. این اشتباهات سهوی است، ولی نمی‌دانم چرا تیم ما یک بار از این اشتباهات سود نمی‌برد. ما در خیلی از بازی‌ها بابت اشتباهات داوران ضرر کردیم.

محمد ستاری با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه تصریح کرد:

صحبت در مورد مشکلات مالی لوث شده است. ما مدت‌هاست که مشکل داریم و امیدوارم مسئولان باشگاه و مسئولان جم به فکر تیم باشند. ما بازیکنان و همچنین اعضای کادر فنی برادری‌مان را به مجموعه پارس جنوبی ثابت کردیم و حالا نوبت مسئولان باشگاه است. آقای رضاییان هم تلاش می‌کند، ولی مدیرعامل باشگاه یک تنه نمی‌تواند مشکلات را حل کند و ما نیاز به حمایت مسئولان استان بوشهر و شهر جم داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی