حمایت امام جمعه جم از پارس جنوبی و شاهین شهرداری بوشهر


امام جمعه جم گفت: دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر از استان بوشهر برای فصل آینده داریم که باید همه مسئولان با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان برای رفع مشکلات پارس جنوبی و شاهین تلاش کنند. نوشته حمایت امام جمعه جم از پارس جنوبی و شاهین شهرداری بوشهر اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

حمایت امام جمعه جم از پارس جنوبی و شاهین شهرداری بوشهر

حجت الاسلام محمد گنجی : از پارس جنوبی و شاهین در لیگ برتر حمایت شود
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۰
حمایت امام جمعه جم از پارس جنوبی و شاهین شهرداری بوشهر

امام جمعه جم گفت: دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر از استان بوشهر برای فصل آینده داریم که باید همه مسئولان با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان برای رفع مشکلات پارس جنوبی و شاهین تلاش کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حجت الاسلام محمد گنجی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر جم، با اشاره به صعود شاهین شهرداری بوشهر به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، اظهار داشت:

به مردم خوب استان بوشهر و هواداران شاهین تبریک می‌گویم و امیدوارم این تیم در رقابت‌های سطح اول فوتبال کشورمان موفق باشد.

خطیب جمعه جم تاکید کرد:

دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر از استان بوشهر برای فصل آینده داریم که باید همه مسئولان با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان برای رفع مشکلات پارس جنوبی و شاهین تلاش کنند.

حجت الاسلام محمد گنجی تصریح کرد:

تیم‌های فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم، شادی و نشاط را به استان بوشهر هدیه داده‌اند و باید با استفاده از ظرفیت شرکت‌ها و پتروشیمی‌ها از آن‌ها به خوبی حمایت شود تا به دور از دغدغه مالی، شور و نشاط در استان بوشهر بین جوانان تقویت شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا