بازیکن پیشین استقلال : شرایط شاگردان شفر در آسیا امیدوار کننده‌تر از پرسپولیس است


صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سه بازی آینده استقلال در لیگ برتر حالتی فینال‌گونه دارد و به‌نوعی شاه کلید قهرمانی شاگردان شفر در لیگ‌ برتر برتری مقابل پدیده است. نوشته بازیکن پیشین استقلال : شرایط شاگردان شفر در آسیا امیدوار کننده‌تر از پرسپولیس است اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بازیکن پیشین استقلال : شرایط شاگردان شفر در آسیا امیدوار کننده‌تر از پرسپولیس است

صادق ورمزیار : شاه کلید قهرمانی استقلال در لیگ‌ برتر برتری مقابل پدیده است
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۳
بازیکن پیشین استقلال : شرایط شاگردان شفر در آسیا امیدوار کننده‌تر از پرسپولیس است

صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سه بازی آینده استقلال در لیگ برتر حالتی فینال‌گونه دارد و به‌نوعی شاه کلید قهرمانی شاگردان شفر در لیگ‌ برتر برتری مقابل پدیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صادق ورمزیار درباره بازی استقلال مقابل پدیده در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

فکر می‌کنم سه بازی آینده استقلال در لیگ برتر حالتی فینال‌گونه برای این تیم دارد و به نوعی شاه کلید قهرمانی شاگردان شفر در لیگ برتر برتری مقابل پدیده است.

صادق ورمزیار ادامه داد:

بازی سختی در مشهد پیش روی شاگردان شفر است هر چند که تیم پدیده در این مدت اخیر با فراز و نشیب زیادی مواجه شده، اما موضوع این دلیل نمی‌شود که استقلالی‌ها این تیم را دست کم بگیرند. پدیده تیمی است که در خانه خودش مقابل استقلال بازی می‌کند و از حمایت هوادارانش بهره می‌برد. شاگردان گل‌محمدی یکی از تیم‌های خطرناک شهرستانی هستند که در خانه به هر تیمی باج نمی‌دهند.

صادق ورمزیار در مورد دیدار استقلال مقابل الدحیل هم در لیگ قهرمانان آسیا گفت:

شرایط استقلال امیدوار کننده‌تر از پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است. بازی با الدحیل شش امتیازی است و اگر استقلال در خانه مقابل این تیم سرمایه‌دار قطری پیروز شود هم امتیاز با این تیم می‌شود و با امیدواری بیشتری در بازی پایانی خود به مصاف العین می‌رود. چنانچه استقلال شکست بخورد عملأ شانسش را برای صعود به مرحله بعدی از دست می‌دهد. بازهم می‌گویم اگر استقلال پدیده را شکست دهد از لحاظ روحی و روانی با انگیزه‌ای صد برابر مقابل الدحیل قرار می‌گیرد تا هر طور شده سه امتیاز را در خانه نگه دارد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد:

به نظرم استقلال تیم پر مهره و خوبی است به صورتی که با اضافه شدن پاتوسی قدرت بیشتری کسب کرده است. پس از برتری مقابل الهلال و سپاهان مقداری برایم عجیب بود که چرا شفر ارنج خود را تغییر داد و همین جابجایی‌های متعدد در ترکیب به استقلال لطمه زده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی