آمریکا توان به صفر رساندن صادرات نفت ایران را ندارد


آمریکا توان به صفر رساندن صادرات نفت ایران را ندارد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به تهدیدات و تحریم های آمریکا علیه ایران اسلامی گفت: تمامی توطئه ها و...

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به تهدیدات و تحریم های آمریکا علیه ایران اسلامی گفت: تمامی توطئه ها و تصمیمات نابخردانه و دیوانه وار ترامپ علیه ایران اسلامی تاکنون با شکست مواجه شده است و این بار نیز در توطئه به صفر رساندن صادرات نفت ایران با شکست مواجه می شود.
وی اظهار داشت: این که ترامپ اعلام می کند که قصد دارد تا با اعمال تحریم صادرات نفت ایران را به صفر برساند حماقتی است که آمریکا و اروپا را با مشکل مواجه می کند البته جمهوری اسلامی نیز اعلام کرده که اگر ایران نتواند از تنگه هرمز نفت صادر کند، قطعاً کس دیگری نیز حق صدور نفت از این تنگه را نخواهد داشت.
رئیس شورای هماهنیگ تبلیعات اسلامی اسلامی استان تهران افزود: رهبر معظم انقلاب سال هاست که به عدم وابستگی اقتصادی کشور به نفت و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و صادرات غیرنفتی تاکید دارند ولی برخی از مدیران که تاکنون به راحتی نفت می فروختند، این سیاست‌ها را عملیاتی نمی‌کردند ولی حال که آمریکا قصد به صفر رساندن صادرات نفت ایران را دارد باید کشور به قدرت اقتصادی بدون اتکا به نفت تبدیل شود.
وی تأکید کرد: ایران اسلامی سال ها است که ثابت کرده هیچ گاه نگران تهدیدات بیرونی نیست بلکه این ضعف مدیریت و نفوذی های استکبار در داخل است که باعث نگرانی شده است.
محمودی افزود: تا زمانی که برخی مدیران بی انگیزه، با نگاه‌های سیاسی و جناحی متصدی امور اقتصادی باشند و تمامی نگاه‌ها به غرب باشد، وضعیت اقتصاد کشور سامان نمی گیرد.
وی اظهار داشت: ترامپ باید بار دیگر حادثه طبس در سال 59 را مطالعه کند و یا از کارتر رئیس جمهور سابق آمریکا سئوال کند که چه بر سر آمریکا آمد، آمریکا باید بداند همان گونه که در حادثه طبس جنازه سربازان متجاوز آمریکایی در آتش سوخت و آمریکا در دنیا رسوا شد، امروز نیز با شکست سختی مواجه می شود.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی