نفت آبادان برنده نیمه نخست در خانه حریف


نفت آبادان برنده نیمه نخست در خانه حریف

تیم بسکتبال نفت آبادان در نیمه نخست دیدار فینال مقابل شهرداری گرگان برنده شد

نفت آبادان برنده نیمه نخست در خانه حریفبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ فینال نخست لیگ برتر بسکتبال از دقایقی پیش در شهر گرگان آغاز شد. ترکیب ابتدایی دو تیم به این شرح است:

شهرداری گرگان: پری پتی، بابک نظافت​، امیر صدیقی، حامد سهراب نژاد و دراگوویچ
نفت آبادان: آرن داودی، ​سعید داورپناه، رسول مظفری، ​مایک رستم پور و محمد حسن زاده
تیم نفت آبادان با دانک محمد حسن زاده نخستین امتیازات مسابقه را به دست آورد و ۶ بر صفر در دو دقیقه و نیم پیش افتاد. پری پتی پس از سه دقیقه نخستین امتیازات گرگان را به دست آورد و پس از آن بازی دو تیم نزدیک به هم پیش رفت.
جشنواره پرتاب‌های سه امتیازی
نفت آبادان با قدرت حسن زاده در حمله و پرتاب‌های سه امتیازی آرن داودی و مایک رستم پور در پایان کوارتر نخست، ۲۱ بر ۱۶ برنده شد.
گرگان شروع بهتری در کوارتر دوم داشت و با توجه به سختی نفوذ به منطقه زیرحلقه، بازیکنان گرگان با اقدام به پرتاب‌های سه امتیازی، ​سعی در کم کردن فاصله امتیازی داشتند. دراگوویچ یار صربستانی گرگان با دو پرتاب سه امتیازی در این کار موفق بود. رسول مظفری در سوی دیگر میدان جواب یکی از پرتاب‌های دراگوویچ را داد.
امیرحسین خندان بازیکن جوان گرگان نخستین بازیکنی بود که در دقایق ابتدایی کوارتر دوم به ۳ خطا رسید. شهرداری گرگان کوارتر دوم را با اختلاف یک امتیاز به سود خود تمام کرد؛ اما نفت آبادان در مجموع نیمه نخست با نتیجه ۳۵ بر ۳۱ برنده شد.
آبادانی‌ها در نیمه نخست هفت پرتاب سه امتیازی موفق داشتند که حدود دو سوم از امتیازات این تیم را تشکیل می‌داد. این پرتاب‌ها میان چهار بازیکن از ترکیب ابتدایی نفت تقسیم شده بود و دفاع را از بازیکنی خاص برای گرگان سخت می‌کرد. محمد حسن زاده نیز نزدیکتر به سبد ۱۱ امتیاز به دست آورد.
دراگوویچ با ۱۰ امتیاز، ​بهترین امتیازآور گرگانی‌ها در این نیمه بود.
ادامه برتری نفت در نیمه دوم
نیمه دوم با امتیازات سعید داورپناه و پری پتی در دو سوی میدان آغاز شد. باران شوت‌های آبادانی‌ها در شروع نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و علیار نجفی بازیکن نیمکت نفت هم علاوه بر رستم پور شوت‌هایی زدند که اختلاف دو تیم را به دو رقم نزدیک کرد و با دو امتیاز محمد حسن زاده، نیمکت گرگان درخواست وقت استراحت داد تا اختلاف حالا دورقمی شده، ​بالاتر نرود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو