کنترل شدید تیم‌های المپیکی از نظر دوپینگ


کنترل شدید تیم‌های المپیکی از نظر دوپینگ
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: برای این که کاروان پاکی را در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو داشته باشیم، امسال نظارت جدی تری از نظر دوپینگ بر تیم‌های المپیکی خواهیم داشت.

دکتر غلامرضا نوروزی در گفت و گو با ایسنا، افزود: با توجه به این که امسال تیم‌ها خود را برای کسب سهمیه المپیک آماده می‌کنند برای این که بتوانیم همانند المپیک گذشته کاروان پاکی را راهی مسابقات کنیم، امسال از نظر دوپینگ تیم‌ها تحت کنترل جدی تری قرار خواهند گرفت. بویژه رشته‌هایی همچون کشتی، وزنه برداری، تکواندو، جودو، دوچرخه سواری و.... که شانس بالایی برای کسب مدال دارند کنترل بیشتری بر روی این تیم‌ها از نظر دوپینگ خواهیم داشت.

نوروزی در خصوص وضعیت کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی تصریح کرد: مراحل اولیه واگذاری کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی به پیمانکار انجام شده و در حال انتخاب پیمانکار و واگذاری به بخش خصوصی هستیم. تلاش بر این است امسال کلینیک را راه اندازی کنیم.

وی در پایان همچنین با اشاره به اینترنتی شدن کارت خدمات درمانی ورزشکاران در سال جاری افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های فدراسیون در سال جاری اینترنتی شدن کارت خدمات درمانی ورزشکاران بود، به طوری که ورزشکاران سراسر کشور با مراجعه به سایت فدراسیون پزشکی ورزشی باید نسبت به ثبت نام اینترنتی و دریافت کارت خدمات درمانی خود اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس