امیر نصیرزاده: شهدا روضه مجسم عاشورا هستند


امیر نصیرزاده: شهدا روضه مجسم عاشورا هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با خانواده شهیدان عبدلی و مرادی شهیدان را روضه مجسم عاشورا عنوان کرد.

امیر نصیرزاده: شهدا روضه مجسم عاشورا هستند
به گزارش فانوس، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، همراه با حجت الاسلام سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، با خانواده شهیدان عبدلی و مرادی دیدار کردند.

در این دیدارها امیر نصیرزاده ضمن یادآوری ضرورت تاسی به سیره شهدا در همه امور، خاطر نشان کرد: دیدارهای مستمر با خانواده شهیدان، علاوه بر زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدای جلیل القدر، موجب زدودن زنگارهای دنیوی از قلوب و برکت در کار ما جاماندگان است.

فرمانده نیروی هوایی در ادامه اظهار داشت: شهدای ما روضه مجسم عاشورا هستند و خانواده‌های ایشان رسالتی زینب گونه بر دوش دارند؛ چراکه نه تنها خلأ جایگاه شهدا در زندگانی ایشان با هیچ جایگزینی پُر شدنی نیست بلکه تحمل سایر مصائب و سختی‌های برآمده از آن، تنها با توکل، توسل و اعتقاد راسخ میسر خواهد بود.

امیر نصیرزاده همچنین با تاکید بر ضرورت تداوم راه شهیدان، تکریم خانواده‌های ایشان را تعظیم و بزرگداشت مجاهدت آن‌ها دانست و افزود: نقش خانواده‌های عظیم الشان شهدای دفاع مقدس در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، اگر بیش از شهیدان نباشد یقیناً کمتر هم نیست چراکه تربیت علوی (ع) و فاطمی (س) این نسل به دست خانواده‌هایشان بود که دنیا را مسحور مجاهدت‌های جوانان جان بر کف ما در ۸ سال جنگ تحمیلی نمود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟