خرید جدید و چند میلیاردی تراکتورسازی


ستاره ناراضی استقلال فصل بعد به احتمال زیاد راهی تبریز می‌شود.

خرید جدید و چند میلیاردی تراکتورسازی
ستاره ناراضی استقلال فصل بعد به احتمال زیاد راهی تبریز می‌شود.

به گزارش صدای ایران از جام نیوز، استقلال تهران در طول مدت حضور شفر، یکی از ولخرج‌ترین تیم‌های لیگ به حساب می‎‌آید و مدیران آبی برای برآورده کردن توقعات سرمربی تیمشان در هر پنجره نقل‌انتقالاتی چند میلیاردی خرج می‌کند.

با رسمی شدن باقی ماندن شفر برای فصل بعد روی نیمکت استقلال، قائده فوق در تابستان نیز پا برجاست و آبی‌ها طی یک ماه آینده شاهد جابجایی‌های زیادی خواهند بود.

البته انتظار می‌رود که این فصل خروجی‌های استقلال بیشتر از ورودی‌های آن سروصدا به پا کنند. سوای صیادمنش که این روزها مشتریان پروپاقرصی در فوتبال اروپا دارد، مرتضی تبریزی دومین سوژه باشگاه استقلال از این حیث به حساب می‌آید.
گران‌قیمت‌ترین بازیکن داخلی استقلال در این فصل به هیج وجه نتوانست انتظارات سرمربی تیم را بر آورده کند و به همین دلیل در تابستان آینده بزرگ‌ترین خروجی این باشگاه نیز به حساب می‌آید.

تبریزی برای ترک استقلال و خلاص شدن از نیمکت نشینی باید به دنبال تیمی باشد که بتواند رضایت‌نامه او را از مدیران استقلال بگیرد. این طور که از شواهد پیداست، تبریزی به جز استقلال راهی جز سفر به تبریز ندارد و تنها تراکتورسازی با مالک متمولی که دارد توانایی پرداخت پول رضایت‌نامه میلیاردی این بازیکن را دارد.

پیوستن این مهاجم بلند قامت به تراکتور فعاً در حد شایعه است ولی این که او را فصل آینده با پیراهن تراکتورسازی ببینیم بسیار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز