فروش بی‌نظیر «انتقام جویان: پایان بازی» در گیشه‌های جهانی


فروش بی‌نظیر «انتقام جویان: پایان بازی» در گیشه‌های جهانی

طی هفته گذشته فیلم «انتقام جویان: پایان بازی» در چندین کشور به نمایش درآمد که با استقبال زیادی مواجه شد.

فروش بی‌نظیر «انتقام جویان: پایان بازی» در گیشه‌های جهانیبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی «انتقام جویان: پایان بازی» به کارگردانی برادران روسو محصول کمپانی مارول است که با فروش ۱۷۰ میلیون دلاری، به سرعت سراغ شکستن رکورد بیشترین فروش هفته ابتدایی در طول تاریخ می‌رود.

فروش این فیلم ابر قهرمانی شامل ۱۰۷ میلیون دلار در چین، ۸.۴ میلیون دلار در کره جنوبی، ۷ میلیون دلار در استرالیا و ۶ میلیون دلار در فرانسه تنها در یک روز می شود. علاوه بر کشور‌های ذکر شده، این فیلم در ۲۵ بازار مهم جهانی نیز به نمایش در آمده است.

«انتقام جویان:پایان بازی» تا آخر این هفته در تمام بازار‌های اصلی جهانی به غیر از کشور روسیه که در تاریخ ۲۹ آوریل (۹ اردیبهشت) اکران می‌شود، به نمایش در خواهد آمد. این فیلم امروز نیز به صورت داخلی در آمریکا و در ۴۶۶۲ سینما اکران می‌شود.

پیش بینی می شود «انتقام جویان» در روز اول اکرانش در آمریکا بیش از ۲۶۰ میلیون دلار فروش داشته باشد و در آخر هفته نیز حداقل شاهد فروش ۹۰۰ میلیون دلاری آن در گیشه‌های جهانی باشیم.

این فیلم سینمایی پیش از این رکورد پیش فروش بلیت را نیز از آن خود کرده بود و اگر این پیش بینی‌ها به واقعیت تبدیل شود، این فیلم رکورد فروش قسمت قبلی خود یعنی «جنگ ابدیت» -که بیش از ۲ میلیارد دلار بوده است- را می شکند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر