کوپهٔ الکتریکی Zedriv GT3، یک مینی 911!


کوپهٔ الکتریکی Zedriv GT3، یک مینی 911!

شرکت کوچک و نوپای زدریو (Zedriv) در نمایشگاه شانگهای کوپهٔ الکتریکی کوچکی بنام GT3 را معرفی کرده که توجهات زیادی را به خود جلب نموده است. شکل کلی این خودرو و همین‌طور چراغ‌های جلو و عقب آن بسیار به یک پورشه 911 کوچک‌شده شباهت دارد به‌گونه‌ای که چراغ‌های LED عقب آن کاملاً 911 را به... The post کوپهٔ الکتریکی Zedriv GT3، یک مینی 911! appeared...

شرکت کوچک و نوپای زدریو (Zedriv) در نمایشگاه شانگهای کوپهٔ الکتریکی کوچکی بنام GT3 را معرفی کرده که توجهات زیادی را به خود جلب نموده است. شکل کلی این خودرو و همین‌طور چراغ‌های جلو و عقب آن بسیار به یک پورشه 911 کوچک‌شده شباهت دارد به‌گونه‌ای که چراغ‌های LED عقب آن کاملاً 911 را به یاد می‌آورند. حتی نوشتهٔ Zedriv که بین چراغ‌های عقب قرار گرفته نیز به سبک 911 کار شده است.

کوپهٔ الکتریکی Zedriv GT3، یک مینی 911!

GT3 با 4 متر طول، 1.65 متر عرض و 1.28 متر ارتفاع را می‌توان یک کپی بسیار کوچک‌تر از 911 دانست. طراحی کلی این خودرو درواقع ترکیبی از شکل آشنای پورشه 911 با چند عنصر از نیسان 370Z است اما بااین‌حال نسبتاً مطلوب و زیبا به نظر می‌رسد. این کوپهٔ الکتریکی کوچک که به‌عنوان یک کانسپت معرفی شده است، به یک موتور الکتریکی مجهز شده که 133 اسب بخار قدرت و 175 نیوتن متر گشتاور دارد. ممکن است این اعداد چندان قابل‌توجه نباشند اما به گفتهٔ زدریو، این ماشین تنها 1150 کیلوگرم وزن دارد و بنابراین باید شتاب و کشش بسیار خوبی داشته باشد.

کوپهٔ الکتریکی Zedriv GT3، یک مینی 911!

به گفتهٔ شرکت زدریو، این کوپهٔ الکتریکی ظرف 7.6 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد درحالی‌که توانایی دستیابی به حداکثر سرعت 160 کیلومتر بر ساعت را هم دارد. GT3 به یک پکیج باطری 33.9 کیلووات ساعتی هم مجهز شده که با یک‌بار شارژ کامل امکان پیمودن 260 کیلومتر را برای خودرو فراهم می‌کند. هرچند زدریو GT3 فعلاً یک طرح مطالعاتی است اما اگر نهایتاً به خط تولید راه پیدا کند می‌تواند علاقه‌مندان به یک خودروی اسپرت الکتریکی کوچک را به سمت خود جذب نماید.

کوپهٔ الکتریکی Zedriv GT3، یک مینی 911!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)