تبلت سامسونگ گلکسی ویو 2 با باتری 12000 میلی آمپر


شرکت سامسونگ بعد از چهار سال از عرضه نسل اول رسما اما به طور غیر مستقیم از نسل دوم تبلت گلکسی ویو Galaxy View 2 خبر داد. تبلت سامسونگ گلکسی ویو 2 با باتری 12000 میلی آمپر این خبر از طریق شرکت ارتباطات آمریکایی AT T که ویدیوهایی را در کانال رسمی توییتر منتشر می کند رسیده و مشخصات گلکسی ویو 2 مطابق همان چیزی بوده که حدود دو روز پیش به بیرون درز...

تبلت سامسونگ گلکسی ویو 2 با باتری 12000 میلی آمپر

شرکت سامسونگ بعد از چهار سال از عرضه نسل اول رسما اما به طور غیر مستقیم از نسل دوم تبلت گلکسی ویو Galaxy View 2 خبر داد.

تبلت سامسونگ گلکسی ویو ۲ با باتری ۱۲۰۰۰ میلی آمپر
تبلت سامسونگ گلکسی ویو 2 با باتری 12000 میلی آمپر

این خبر از طریق شرکت ارتباطات آمریکایی AT T که ویدیوهایی را در کانال رسمی توییتر منتشر می کند رسیده و مشخصات گلکسی ویو ۲ مطابق همان چیزی بوده که حدود دو روز پیش به بیرون درز پیدا کرده است.

بهترین تبلت های سامسونگ ۲۰۱۹ در بازار

Galaxy View 2 دارای صفحه نمایش ۱۷٫۳ اینچی در مقایسه با نسل اول که به انداز ۱۸٫۴ اینچی ارائه شد کوچکتر است و با دقت ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل و ۴ اسپیکر با فناوری دالبی اتموس ساند Dolby Atmos Sound همراه است.

این تبلت با سیستم عامل اندروید کار می کند و از باتری ای به ظرفیت ۱۲۰۰۰ میلی آمپر/ساعت برخوردار است به همراه رم ۳ گیگ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت با قابلیت توسعه تا ۴۰۰ گیگ.

از نسل ۴G LTE پشتیبانی می کند و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل می باشد و اما قیمت آن ؛ شرکت AT T برای مشتریان خود در مقابل ۳۷ دلار در هر ماه برای مدت ۲۰ ماه فراهم کرده یعنی قیمت آن حدود ۷۴۰ دلار است.

نوشته تبلت سامسونگ گلکسی ویو ۲ با باتری ۱۲۰۰۰ میلی آمپر . .

منبع

شاید دیگر مطالب روژانرا هم دوست داشته باشید

تبلت سامسونگ گلکسی ویو 2 با باتری 12000 میلی آمپر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چطور اینترنت هدیه دولت را فعال کنیم؟ + مراحل