فروشگاه Audible از دستیار صوتی الکسا برای پشتیبانی مشتریان خود استفاده می‌کند


فروشگاه Audible از دستیار صوتی الکسا برای پشتیبانی مشتریان خود استفاده می‌کند

شرکت Audible قصد دارد برای اولین‌بار از الکسا برای ایجاد امکان ارتباط واحد پشتیبانی با مشتریان استفاده کند.

فروشگاه کتاب صوتی Audible که تحت مالکیت آمازون قرار دارد، اکنون قصد دارد شکلی بی‌نظیر از دسترسی به الکسا را با ارائه خدمات پشتیبانی مشتریان صوتی فراهم کند. به‌گفته‌ی این سرویس اشتراک کتاب صوتی که یک دهه پیش توسط آمازون خریداری شد، مشتریان از امروز می‌توانند با دادن دستور صوتی به الکسا، با یکی از اعضای تیم پشتیبانی مشتریان Audible ارتباط بگیرند. در این ارتباط، مشتری قادر خواهد بود تا برای رفع مشکلات فنی، دریافت پیشنهاد کتاب و سایر خدمات عیب‌یابی درخواست کمک کند.

براساس اطلاعات منتشر شده، این سرویس اولین سیستم پشتیبانی مشتریان است که از توانایی‌های الکسا برای مقاصد خود بهره می‌برد. البته این به‌معنای ریشه‌کن کردن پلتفرم پشتیبانی مشتری توسط الکسا نخواهد بود؛ اما اولین باری خواهد بود که الکسا به مرکز پشتیبانی متصل می‌شود و این امکان اکنون به یک شرکت تحت مالکیت آمازون اعطا شده است. به هر حال این اولین قدم برای دستیار صوتی آمازون است تا به چیزی شبیه به سرویس صوتی خودکار دوپلکس گوگل تبدیل شود.

در سرویس صوتی دوپلکس، کاربر می‌تواند با استفاده از گوگل اسیستنت کارهایی مانند تعیین ساعت ملاقات، رزرو رستوران و سایر درخواست‌های مربوط‌به گفتگوی انسانی، که معمولا با گوشی انجام می‌شود را انجام دهد. در این مورد، کاربر از الکسا به‌عنوان روشی برای ارتباط با یک پلتفرم موجود بهره می‌گیرد.

بااین‌حال Audible ادعا می‌کند که این سرویس فقط برای گرفتن شماره خدمات پشتیبانی مشتریان توسعه نیافته است. این شرکت همچنین می‌گوید که به‌منظور ساخت یک ابزار داخلی به‌خصوص برای آن دسته از مشترکان Audible که اسپیکر هوشمند آمازون اکو دارند، با الکسا همکاری کرده است‌.

هنوز از جزییات زیادی در این‌باره مطلع نیستیم اما Audible از این سرویس به‌عنوان یک تجربه‌ی جدید یاد می‌کند که مارا به سمت عصری جدید از خدمات مشتریان سوق می‌دهد. در آینده امکانات دیگری نیز به این سرویس جدید اضافه خواهد شد؛ برای مثال کاربران قادر خواهند بود پخش کتاب صوتی خود را ازطریق فرمان صوتی کنترل کنند و برای کتاب‌های صوتی رایگان موجود در فروشگاه نیز درخواست به‌روزرسانی بدهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس