گنج‌زاده: رسیدن به المپیک یک جنگ تمام‌عیار است


گنج‌زاده: رسیدن به المپیک یک جنگ تمام‌عیار است

دارنده مدال طلای لیگ جهانی کاراته در مراکش گفت: رسیدن به کسب سهمیه المپیک 2020 یک جنگ تمام‌عیار است که باید با قدرت این مسیر را ادامه دهیم.

گنج‌زاده: رسیدن به المپیک یک جنگ تمام‌عیار استایران اکونومیست- «سجاد گنج‌زاده» اظهار داشت: لیگ جهانی مراکش نخستین مسابقات تیم ملی کاراته ایران در سال 98 بود و اهمیت زیادی داشت که خوشبختانه در آن به مدال طلا دست یافتم.
وی افزود: قهرمانی در این رویداد سبب شد تا اکنون شرایط بسیار خوبی در رنکینگ جهانی کاراته برای کسب سهمیه المپیک 2020 داشته باشم و یک قدم دیگر به حضور در توکیو نزدیک شدم.
گنج‌زاده با بیان اینکه در تیم ملی ایران‌دوستی و اتحاد حرف اول را می‌زند، توضیح داد: همه اعضای کادر فنی و بازیکنان تلاش می‌کنند تا سهمیه کامل حضور در المپیک را به دست آوریم و بار دیگر توان کاراته ایران را اثبات کنیم که در این مسیر به حمایت مسئولان ورزش نیاز داریم.
ملی‌پوش سنگین‌وزن کاراته ایران گفت: از دور نخست لیگ جهانی مراکش با استفاده از تجربیاتم برابر حریفان به پیروزی رسیدم. هنوز مسابقات زیادی برای رسیدن به سهمیه المپیک باقی ‌مانده و باید در این رقابت‌ها شرکت کرده و از دیگر مدعیان عقب نمانیم.
وی با بیان اینکه هر رقابت شرایط خاص خود را دارد، ادامه داد: رقیبان اصلی ما برای رسیدن به سهمیه المپیک مشخص هستند و در این جنگ هر تیمی که تلاش بیشتری داشته باشد به موفقیت می‌رسد. البته در این مسیر، شانس و تصمیمات داوری نیز تأثیرگذار است.
گنج‌زاده درباره احتمال کنار گذاشته شدن کاراته از المپیک 2024 و بازی‌های آسیایی 2022 گفت: به این مسئله فکر نمی‌کنم، چراکه اکنون هدفمان المپیک 2020 است و باید ابتدا برای موفقیت در این مسابقات برنامه‌ریزی کنیم. حذف از المپیک و بازی‌های آسیایی به سیاست کشورهای میزبان بازمی‌گردد و ما در این مسیر تصمیم‌گیر نیستیم.
تیم ملی کاراته مردان ایران در لیگ جهانی مراکش که اوایل هفته برگزار شد به یک مدال طلا (سجاد گنج زاده)، یک نقره (علی‌اصغر آسیابری) و یک برنز (صالح اباذری) دست یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک