جدایی ستاره تیم ملی ایران از تیمش قوت گرفت


یک رسانه یونانی از تصمیم مهاجم ایرانی تیم ناتینگهام فارست برای جدایی از این تیم در فصل تابستان خبر داد. نوشته جدایی ستاره تیم ملی ایران از تیمش قوت گرفت اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

جدایی ستاره تیم ملی ایران از تیمش قوت گرفت

احتمال جدایی انصاری فرد از ناتینگهام فارست افزاش یافت
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۱
جدایی ستاره تیم ملی ایران از تیمش قوت گرفت

یک رسانه یونانی از تصمیم مهاجم ایرانی تیم ناتینگهام فارست برای جدایی از این تیم در فصل تابستان خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت یونانی sdna، گزارش داد که کریم انصاری فرد پس از گذشت کمتر از یک فصل حضور در باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس به فکر جدایی از این تیم است.

کریم انصاری فرد که ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ با قراردادی ۱۸ ماهه از المپیاکوس به ناتینگهام فارست پیوست، در این فصل فقط ۱۱ بار برای فارست در چمپیونشیپ به میدان رفته که فقط در دو بازی از ابتدا در ترکیب این تیم قرار گرفته است. این مهاجم ایرانی در این بازی‌ها فقط یک گل زده که آن هم در ماه مارس پیروزی سه بر صفر فارست مقابل هال سیتی بود.

به گزارش Sdna با وجود تغییر مربی در ناتینگهام فارست، وضعیت کریم در گروند سیتی بهبود نیافته است و این تیم نیز به دنبال راهی برای قطع همکاری با این بازیکن است.

کریم انصاری فرد پیش از پیوستن به فارست، چهار سال را در یونان سپری کرد، ابتدا با پانونیوس و سپس المپیاکوس، اما تصور می‌شود که این مهاجم نمی‌خواهد به این کشور بازگردد بلکه قصد دارد فصل آینده یک چالش را در لیگ دیگری امتحان کند.

سایت ورلد لیگ نیز می‌نویسد، گروند سیتی برای کریم انصاری فرد موفقیت آمیز نبود، چه زیر نظر کرانکا چه با مارتین اونیل در ۲۹ سالگی، او نیاز دارد تا آنجا که ممکن است بازی کند، در حالی که فارست نیاز به یک پاکسازی عمده دارد، زیرا آن‌ها بازیکنان بسیاری در لیست خود دارند. بنابراین، به نظر می‌رسد قطع همکاری، بهترین راه برای هر ۲ طرف است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!