اقدام عجیب گردشگران چینی حین تماشای زرافه در باغ وحش! +فیلم


اقدام عجیب گردشگران چینی حین تماشای زرافه در باغ وحش! +فیلم

گردشگران چینی با اقدام عجیب خود در یکی از پارک‌های این کشور دوباره خبرساز شدند.

اقدام عجیب گردشگران چینی حین تماشای زرافه در باغ وحش! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام عجیب گردشگران چینی در یکی از باغ‌وحش‌های این کشور به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. این ماجرا از آنجا آغاز شد که پرسنل باغ‌وحش یون نان واقع در کون مینگ حین سرکشی به محل نگهداری تعدادی زرافه با صحنه عجیبی روبرو شدند.

پرسنل باغ وحش حین ورود به محدوده نگهداری زرافه‌ها متوجه اسکناس‌های زیادی شدند که روی زمین ریخته شده بود. عده‌ای از گردشگران حین بازدید از این باغ‌وحش اقدام به پرتاب اسکناس به زرافه‌ها کرده بودند. آن‌ها بلافاصله اقدام به دور کردن زرافه‌ها و جمع‌آوری اسکناس‌ها کردند. این گردشگران حدود ۱۰۰۰۰ یوان معادل ۱۱۳۹ یورو برای زرافه‌ها پرتاب کرده بودند.

بنا به اطلاعیه این باغ وحش خوشبختانه هیچ یک از زرافه‌ها اقدام به خوردن اسکناس‌ها نکرده بودند و پرسنل باغ‌وحش موفق شدند بلافاصله اسکناس‌های ریخته شده در داخل محل نگهداری زرافه‌ها را جمع‌آوری کنند. بنا به اعلام مسئولان باغ‌وحش این اسکانس‌ها احتمالاً توسط گردشگران ثروتمندی که با خانواده خود از زرافه‌ها دیدن کرده بودند به منظور غذا دادن به آن‌ها به داخل محدوده نگهداری این حیوانات ریخته شده بود. پس از این حادثه مسئولان باغ وحش به گردشگران هشدار دادند از پرتاب اشیاء خود به داخل محل نگهداری حیوانات خودداری کنند. در این باغ وحش حدود ۳۰ زرافه نکهداری می‌شوند که از سال ۲۰۱۳ به این باغ وحش منتقل شده‌اند.

این نخستین بار نیست که حیوانات یک باغ‌وحش معروف در چین مورد حیوان‌آزاری گردشگران قرار می‌گیرد. حوادث دیگری که پیش‌تر اتفاق افتاده بود سرانجام ناگواری را به همراه داشت. در یکی از این حوادث که در سال ۲۰۱۶ رخ داد، دو طاووس در اثر ازدحام گردشگران برای گرفتن عکس با آن‌ها جان خود را از دست دادند. سه سال پیش نیز در حادثه دیگری دو زرافه متعلق به باغ وحشی در شهر شانگ‌های در اثر پرتاب کیسه‌های پلاستیکی توسط گردشگران و خوردن آن‌ها جان خود را از دست داده بودند.

انتهای پیام/

اقدام خطرناک گردشگران حین بازدید از باغ وحش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید