عنوان PUBG دوباره به کشور نپال برگشت


عنوان PUBG دوباره به کشور نپال برگشت

عنوان PUBG که در کشور نپال ممنوع شده بود، دوباره در دسترس گیمرهای این کشور قرار گرفت.

عنوان PUBG دوباره به کشور نپال برگشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در چند سال اخیر عناوین بازی‌های ویدیویی تغییرات چشم گیری داشته‌اند. یکی از این تغییرات بسیار پر طرفدار اضافه شدن بخش چند نفره یا آنلاین به بازی‌ها است. در این قسمت از بازی ، کاربران با اتصال به اینترنت به سرور عنوان خود وصل می‌شوند و با گیمرهای دیگر، در نقاط مختلف جهان به مبارزه می‌پردازند.

یکی از عناوینی که از زمان عرضه و انتشارش توانسته است طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کند ، عنوان PlayerUnknown's Battlegrounds است. این عنوان به دلیل رایگان و آنلاین بودن برای تلفن‌های همراه هوشمند از همان ابتدا نظر بسیاری از گیمرهای تلفن همراه را جلب خود کرد از طرفی این عنوان برای کنسول‌های PS4 ، Xbox one و نیز پلتفرم کامپیوتر نیز عرضه شده است اما مانند نسخه تلفن همراه، رایگان نیست.

عنوان PUBG دوباره به کشور نپال برگشت

در این عنوان گیمرها از طریق هواپیمایی وارد بازی می‌شوند و در هر نقطه‌ای دوست داشته باشند از هواپیما بیرون می‌پرند. پس از فرود، گیمر باید در زمین بازی به دنبال اسلحه بگردد و در زمین بازی شروع به گشت و گذار کند. همچنین در این زمین خودرو و موتور سیکلت نیز وجود دارد که گیمر می‌تواند به صورت انفرادی و یا به همراه هم تیمی‌اش سوار این وسایل نقلیه شود. گیمرها هنگام پیدا کردن اسلحه باید مراقب اطراف خود باشند زیرا ممکن است افراد تیم حریف هرجایی کمین کرده و گیمر را به سرعت از بازی بیرون کنند.

از آنجایی که ممکن است هر فرد در نقطه‌ای نامعلوم از مپ بازی فرود بیاید، پس از گذشت چند دقیقه، دایره‌ای اطراف مپ را می‌گیرد که با گذشت زمان این دایره کوچک تر شده و کسانی که خارج از این دایره باشند جان خود را از دست می‌دهند و افرادی هم که داخل این دایره باشند، مدام به یکدیگر نزدیک می‌شوند تا بتوانند حریف خود را از بازی خارج کنند.

عنوان PUBG دوباره به کشور نپال برگشت

این عنوان در ماه گذشته به دلیل اعتیاد کودکان کشور نپال به آن و نادیده گرفته شدن تکالیف مدرسه آنها، در این کشور از دسترس خارج شد. اما به تازگی چندین وکیل به دادگاه کشور نپال به خاطر ممنوع شدن عنوان PUBG شکایت کردند و اعلام کردند که ممنوعیت بازی PUBG بر خلاف قانون اساسی این کشور است. پس از این شکایت دادگاه کشور نپال با بررسی این موضوع، تصمیم گرفت بازی PUBG را در دسترس گیمرهای این کشور قرار دهد و اکنون گیمرها در این کشور، میتوانند به عنوان مذکور دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: نسل جدید کارت گرافیک‌های انویدیا رونمایی شد

انتهای پیام/

اجرای عنوان PUBG در نپال مجاز شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک