برنامه هوآوی برای پیشرفت برند آنر


برنامه هوآوی برای پیشرفت برند آنر

شرکت هوآوی برنامه دارد تا شرکت آنر را به یکی از برترین برند‌های تولیدکننده تلفن همراه در جهان تبدیل کند.

برنامه هوآوی برای پیشرفت برند آنربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو برند HiSilicon و Honor از زیرشاخه‌های شرکت بزرگ هوآوی به حساب می‌آیند که یکی به تولید پردازنده و تراشه‌های مختلف و دیگری به تولید تلفن‌های هوشمند میان‌رده شهرت دارند. آنر شرکتی است که از سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را آغاز کرده و با همکاری هوآوی مدل‌های میان‌رده باکیفیتی به بازار ارائه می‌دهد. می‌توان یکی از دلایل رشد در عرضه و فروش محصولات هوآوی را همکاری موفقیت آمیز با آنر نامید که نتیجه آن عرضه مدل‌های پرفروشی همچون آنر ۱۰ شده است. اما هوآوی از وضعیت فعلی آنر راضی نیست و می‌خواهد این برند رشد چشمگیری را داشته باشد.

هوآوی در حال حاضر در تلاش است تا خود را به عنوان برترین شرکت‌ تولید تلفن همراه در جهان معرفی کند، این شرکت با عبور از اپل توانست قدمی بزرگ در راه خود بر دارد و حالا تنها سامسونگ را در مقابل خود می‌بیند. شکست سامسونگ کار واقعا دشواری است و اگر هوآوی بتواند اینکار را انجام دهد به عنوان شرکتی که تا چند سال پیش اعتبار خاصی نداشته و حالا پس از ۵-۶ سال به دنبال عنوان برترین شرکت تولید کننده تلفن همراه در جهان است، به پیروزی تاریخ دست یافته است.

برنامه هوآوی برای پیشرفت برند آنر

اما هوآوی با این عناوین قانع نمی‌شود و می‌خواهد برند آنر را به عنوان شرکتی مستقل به عرصه بزرگان وارد کند. شرکت چینی برنامه دارد تا شرکت آنر را به عنوان چهارمین برند برتر دنیا معرفی کند، به این ترتیب هوآوی در مقام اول خواهد ایستاد و پس از آن سامسونگ، اپل، آنر و شیائومی در دیگر رتبه‌های لیست برترین شرکت‌های حوزه تلفن هوشمند معرفی خواهند شد.

برنامه هوآوی برای پیشرفت برند آنر

هوآوی در حال حاضر به عنوان برترین تولید کننده تلفن همراه در چین محسوب می‌شود، یا این وجود در تلاش است تا برند آنر را تا عنوان دومین شرکت برتر حوزه تلفن همراه در چین ارتقاء دهد. به این ترتیب آنر باید شرکت‌هایی همچون اوپو و ویو را پشت سر بگذارد. اما این کار آسان نیست، هوآوی باید تلاش کند تا تولیدات آنر را افزایش دهد، همچنین در خود چین و بازار‌های بزرگی مانند هند نیز تبلیغات و بازاریابی صحیح به افزایش فروش مدل‌های این برند کمک خواهد کرد.

برنامه هوآوی برای پیشرفت برند آنر

اگر مدل‌های آنر بتوانند علی‌رغم حفظ قیمت، کیفیت خود را بالا ببرند، قدمی دیگر برای رسیدن به اهداف هوآوی برداشته می‌شود. در واقع همه چیزی که خریداران از یک تلفن هوشمند می‌خواهند قیمت مناسب و کیفیت بالا به همراه نوآوی است که با تمرکز بر این سه اصل، آنر می‌تواند جایگاه فعلی خود را در صنعت تلفن‌های هوشمند افزایش دهد.

برنامه هوآوی برای پیشرفت برند آنر

بیشتر بخوانید: نوکیا مشکل گوشی 9 PureView را در بروزرسانی جدید خود حل کرد

انتهای پیام/

هوآوی برای پیشرفت برند آنر برنامه دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا