رونمایی از «مدرسه حشرات باحال» در نمایشگاه کتاب


رونمایی از «مدرسه حشرات باحال» در نمایشگاه کتاب

رونمایی از «مدرسه حشرات باحال» در نمایشگاه کتاب رونمایی از «مدرسه حشرات باحال» در نمایشگاه کتاب
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بخش کودک و نوجوان انتشارات فاطمی(طوطی)، امسال با 80 عنوان کتاب در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد که بیش از 20 عنوان آن‌ها چاپ نخست است.

همچنین کتاب «مدرسه حشرات باحال» اثر وو شیانگ مین با تصویرگری ژانگ جیان یو و شیا جی ان، ساعت 15 جمعه (6 اردیبهشت 1398) در غرفه ناشر چینی در بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌شود، در این مراسم حسین شیخ رضایی درباره دلایل انتخاب کتاب توضیح می‌دهد. همچنین نویسنده و تصویرگر این اثر توضیحاتی را درباره موضوع کتاب به همراه برگزاری مراسم نقاشی گروهی ارائه می‌دهند.

براساس این گزارش کتاب «مدرسه حشرات باحال» ساعت 17 جمعه 6 اردیبهشت با حضور معصومه معراجی و تصویرگر کتاب در غرفه طوطی (بخش کودک و نوجوان انتشارات فاطمی) رونمایی می‌شود.


نویسنده معروف چینی، ون شوان، نیز که کتاب «پر» از او به فارسی ترجمه شده است به همراه فرهاد حسن‌زاده که کتاب «چتری با پروانه‌های سفید» او به زبان چینی ترجمه شده است ساعت 13 چهارشنبه 4 اردیبهشت در غرفه طوطی حضور خواهند داشت.

از دیگر برنامه‌های انتشارات فاطمی می‌توان به رونمایی از مجموعه «داستان‌های بی‌پایان» اثر احمد اکبرپور و تصویرگری مهناز سلیمان‌نژاد اشاره کرد که ساعت 12 جمعه (6 اردیبهشت) در غرفه طوطی در بخش کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

همچنین کیوان عبیدی آشتیانی، مترجم کتاب‌هایی همچمون «پسرک و جادوی مری پاپینز»، «ویرجینیا گرگ می‌شود» و «همه آن‌ها یک گربه دیدند» ساعت 12 جمعه 13 اردیبهشت برای جشن امضای آثارش در غرفه طوطی حضور دارد.

«فقط همه ما»، «مرگ بالای درخت سیب»، «اگر...»، مجموعه «از سر تا دم»، «درخت‌ها»، «ریاضیات لعنتی»، «کیو کیو کشتمت»، «سفر»،‌ «گرسنه»،‌«ما این طوری زندگی می‌کنیم»، «اما و مامان و مامانی»، «داستان برف و آفتاب: داستان بیژن و منیژه»، «خوراک زرافه و سالاد لاک‌پشت» و «تک خال» از دیگر آثاری هستند که در طول ایام نمایشگاه تا 14 اردیبهشت ماه در غرفه انتشارات طوطی امضا یا رونمایی می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا