آماری از فروش بازی Katana Zero منتشر شد


تقریبا یک هفته از انتشار بازی Katana Zero می‌گذرد و به همین دلیل، استودیوی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) آماری از فروش این عنوان در این بازه زمانی را در دسترس طرفداران قرار داده که می‌تواند جالب توجه باشد. در ادامه به جزئیات بیشتری در این خصوص پی خواهیم برد. Katana Zero از سری عناوین جالب به سبک اکشن و پلتفرم است که خاطره‌ی...

آماری از فروش بازی Katana Zero منتشر شد

تقریبا یک هفته از انتشار بازی Katana Zero می‌گذرد و به همین دلیل، استودیوی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) آماری از فروش این عنوان در این بازه زمانی را در دسترس طرفداران قرار داده که می‌تواند جالب توجه باشد. در ادامه به جزئیات بیشتری در این خصوص پی خواهیم برد.

Katana Zero از سری عناوین جالب به سبک اکشن و پلتفرم است که خاطره‌ی تجربه‌ی عناوین قدیمی و دوبعدی را برای بسیاری از بازی‌بازان زنده می‌کند. در این عنوان شما باید با انتخاب شخصیت دلخواه خود، به مبارزه با دشمنان رفته و مسیری را طی کنید تا مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. اگر از طرفداران بازی‌های به این سبک هستید، Katana Zero را هرگز از دست ندهید. جزئیات بیشتر در مورد این عنوان را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید.

آمار فروش این بازی که از سوی سازندگان آن منتشر شد، نشان‌‌دهنده‌ی استقبال نسبتا خوب بازی‌بازان از آن است. بیش از ۱۰۰ هزار نسخه از این عنوان از زمان انتشار تا به حال به فروش رفته که برای تیم سازنده بسیار رضایت‌بخش است. آن‌ها همچنین برای آینده برنامه‌هایی را مدنظر دارند تا تعداد هواداران را بیشتر کنند. در اولین گام، قرار است نخستین بسته‌ی الحاقی به صورت رایگان در اختیار بازی‌بازان قرار گیرد که در مورد جزئیات و تاریخ انتشار آن هنوز اطلاعی در دست نیست. در صورت انتشار اخبار بیشتر در خصوص این بازی، آن‌ها را با شما در میان خواهیم گذاشت. Katana Zero هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

آماری از فروش بازی Katana Zero منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر