تاریخ انتشار و ورزشکار روی جلد Madden NFL 20 مشخص شدند


شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) اعلام کرده است که بازی Madden NFL 20 در تاریخ 11 مرداد ماه سال جاری (2 آگوست سال 2019 میلادی) برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. شرکت الکترونیک آرتس در کنار اعلام تاریخ انتشار بازی از بازیکن روی جلد این بازی نیز رونمایی کرده است. به گفته‌ی...

تاریخ انتشار و ورزشکار روی جلد Madden NFL 20 مشخص شدند

شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) اعلام کرده است که بازی Madden NFL 20 در تاریخ ۱۱ مرداد ماه سال جاری (۲ آگوست سال ۲۰۱۹ میلادی) برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

شرکت الکترونیک آرتس در کنار اعلام تاریخ انتشار بازی از بازیکن روی جلد این بازی نیز رونمایی کرده است. به گفته‌ی این شرکت، کاپیتان تیم Kansas City یعنی پاتریک ماهومز (Patrick Mahomes) برروی جلد جدیدترین نسخه از سری Madden NFL حضور پیدا خواهد کرد.

پاتریک ماهومز یکی از بهترین فصل‌های دوران حرفه‌ای خود را پشت سر گذاشته و رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانده است. این بازیکن به اولین Quarterback تاریخ NFL تبدیل شده که در یک فصل، توپ را در مجموع به فاصله‌ی بیش از ۵ هزار یارد پرتاب کرده است. علاوه بر این، ماهومز سومین Quarterback تاریخ است که موفق شده در یک فصل بیش از ۵۰ پاس منجر به Touchdown را پرتاب کند.

شرکت الکترونیک آرتس اطلاعاتی از ویژگی‌های جدید این بازی را نیز با هواداران به اشتراک گذاشته است. بازی Madden NFL 20 شامل یک حالت داستانی جدید با نام Face of the Franchise: QB1 می‌شود. در این حالت، بازی‌بازان می‌توانند بازیکن Quarterback خود در سطح دانشگاهی را ساخته و با رقابت در مسابقات ملی این سطح، در نهایت به سطح حرفه‌ای و NFL برسند. به گفته‌ی تیم سازنده، این حالت جدید شرایط ویژه و «چالش‌های متفاوتی» را در مقابل کاربر قرار می‌دهد تا تجربه‌ی هر بازی‌باز از دیگران متفاوت باشد.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

تاریخ انتشار و ورزشکار روی جلد Madden NFL 20 مشخص شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | بمباران شدید محله شجاعیه توسط جنگنده‌های اسرائیلی