امکان افزایش قیمت بنزین وجود ندارد


امکان افزایش قیمت بنزین وجود ندارد

هدایت الله خادمی گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم امکان افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی وجود ندارد.

امکان افزایش قیمت بنزین وجود ندارد

گروه نفت و انرژی بازارنیوز: به گفته هدایت الله خادمی در صورت افزایش قیمت بنزین و حامل های انرژی بر قیمت سایر کالاها و حمل و نقل افزوده می شود.

وی اظهارداشت: در صورتی قیمت بنزین و حامل های انرژی می تواند طبق قیمت های جهانی در نظر گرفته شود که حقوق و درآمد مردم نیز به طور مناسب افزایش یابد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه متاسفانه دولت در حوزه حامل های انرژی شفاف و مطلوب عمل نکرده است، ادامه داد: دولت از سال ۹۲ تا سال ۹۶ می توانست با شیب ملایمی نرخ حامل های انرژی را افزایش دهد تا نه بر مردم فشار وارد شود و نه نرخ کالاهای دیگر افزایش یابد.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین و حامل های انرژی در ایران اثرات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دارد، افزود: دولت به دلیل بحث های انتخاباتی از سال ۹۲ تا ۹۶ هیچ اقدامی درباره افزایش نرخ حامل های انرژی انجام نداد و یک مرتبه در لایحه بودجه سال ۹۷ اعلام کرد قصد دارد نرخ حامل های انرژی را ۶۰ درصد افزایش دهد که با مخالفت اهالی خانه ملت این پیشنهاد رد شد.

خادمی با تاکید بر اینکه در لایحه بودجه سال ۹۸ به مبحث سوخت و حامل های انرژی اشاره ای نشده است به رادیو اقتصاد یادآور شد: دولت بحث های جسته و گریخته ای در مورد تغییر نرخ حامل های انرژی داشته اما قصد ندارد خود پیشگام در افزایش نرخ سوخت باشد.

رادیو اقتصاد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید