ثبت گروه های نمایشی در دستور کار انجمن هنرهای نمایشی قرار گرفت


ثبت گروه های نمایشی در دستور کار انجمن هنرهای نمایشی قرار گرفت

پرونده هفت گروه نمایشی در استان کهگیلویه و بویراحمد برای صدور پروانه فعالیت در هفته جاری بررسی می شود.

رضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج از بررسی هفت پرونده جهت صدور پروانه فعالیت خبر داد و گفت: با توجه به دغدغه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و لزوم ثبت گروه های نمایشی، تاکنون پنج گروه نمایشی در استان پروانه فعالیت دریافت کرده اند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این گروه ها شامل: تئاتر شادن درجه الف و تئاتر هلیا با درجه ج از یاسوج، تئاتر مردم، تئاتر شهدای چرام و تئاتر ماهان با درجه ج از دهدشت هستند .

وی یادآور شد: تعداد 11 پرونده از شهرستان های مختلف در دست اقدام و بررسی بوده که از این تعداد، دو گروه از گچساران، سه گروه از یاسوج، یک گروه از شهرستان دنا، یک گروه از شهرستان کهگیلویه، 2 گروه از لنده و 2 گروه از شهرستان بهمئی هستند.

رفیعی خاطرنشان کرد: با بررسی های به عمل آمده پرونده هفت گروه تکمیل و پس از بررسی های اولیه توسط کارشناسان حوزه تئاتر استان، تا اواخر هفته جاری برای بررسی و صدور پروانه نهایی به مرکز هنرهای نمایشی کشور ارسال خواهند شد.


رئیس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد، با به ثبت رساندن گروه های نمایشی و ساماندهی این گروه ها، گام مهمی در پیشرفت تعالی هنر تئاتر برداشته شود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هند چگونه می تواند جای چین را بگیرد؟/ نسخه دهلی نو برای دور زدن رقبا+نمودار