شوک به پرسپولیسی ها ؛ ستاره محبوب برانکو در آستانه جدایی


مهاجم کروات پرسپولیس در آستانه جدایی از جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ قرار دارد. نوشته شوک به پرسپولیسی ها ؛ ستاره محبوب برانکو در آستانه جدایی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

شوک به پرسپولیسی ها ؛ ستاره محبوب برانکو در آستانه جدایی

شایعه جدایی ماریو بودیمیر از پرسپولیس
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۱
شوک به پرسپولیسی ها ؛ ستاره محبوب برانکو در آستانه جدایی

مهاجم کروات پرسپولیس در آستانه جدایی از جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ قرار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماریو بودیمیر که به دلیل مصدومیت نتوانسته است پرسپولیس را در بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند تصمیم گرفت به کرواسی باز گردد تا ادامه درمان خود را در کنار خانواده‌اش دنبال کند.
مهاجم کروات پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی فصل جاری لیگ برتر با قرارداد کوتاه مدت شش ماهه به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شد تنها توانست یک گل برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان بزند.
آمار ضعیف ماریو بودیمیر در امر گلزنی باعث شد تا منتقدان برانکو ایوانکوویچ خرید او را زیر سوال ببرند.
مهاجم بلند قامت پرسپولیس بر خلاف اینکه در گلزنی موفق نبوده است، اما آمار پاس‌های صحیح بالایی دارد. او در ۵۰۴ دقیقه‌ای که در لیگ برتر برای پرسپولیس بازی کرده است بیشتر از ۸۰ درصد پاس‌هایش را به مقصد رسانده است.
ماریو بودیمیر که در لیگ برتر هیچ گلی به ثمر نرسانده است موفق شد تنها یک گل با پیراهن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به پاختاکور ازبکستان بزند تا بسیاری از کارشناسان منتظر ادامه درخشش او در این بازی‌ها شوند. اتفاقی که هرگز توسط بودیمیر تحقق پیدا نکرد تا کارشناسان فوتبالی، مهاجم کروات سرخپوشان را یکی از خرید‌های ناکام برانکو نام‌گذاری کنند.
این بازیکن در حالی برای معالجه خود به کرواسی باز می‌گردد که صحبت‌های ضد و نقیضی در خصوص ماندن او در کشورش و عدم بازگشت به تهران به گوش می‌رسد.
بودیمیر که از عقب افتادن مطالباتش گله دارد بعید نیست دیگر به تهران باز نگردد تا خداحافظی زودهنگامی را با پرسپولیسی‌ها داشته باشد.

خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته