معرفی یازده مرد برانکو برای دیدار حساس با سپاهان


پرسپولیس در شرایطی به مصاف سپاهان می‌رود که با مصدومیت، غیبت و محرومیت چند عنصر اصلی اش مواجه است. نوشته معرفی یازده مرد برانکو برای دیدار حساس با سپاهان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

معرفی یازده مرد برانکو برای دیدار حساس با سپاهان

اعلام ترکیب احتمالی پرسپولیس در مقابل سپاهان
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۸
معرفی یازده مرد برانکو برای دیدار حساس با سپاهان

پرسپولیس در شرایطی به مصاف سپاهان می‌رود که با مصدومیت، غیبت و محرومیت چند عنصر اصلی اش مواجه است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری حساس میزبان سپاهان اصفهان خواهند بود. تیمی که یکی از رقبای اصلی پرسپولیس در راه قهرمانی به حساب می‌آید و به همین دلیل تقابل این دو تیم فارغ از حساسیت های همیشگی به دیداری حساس تبدیل شده است.

باتوجه به این موضوع انتظار می‌رود هر دو مربی با تمام توان به این بازی پای بگذارند اما مصدومیت، محرومیت و غیبت چند عنصر اصلی در ترکیب تیم پرسپولیس سبب شده تا آن ها با دشواری های نسبتا زیادی برای ترکیب اصلی خود مواجه باشند.

با این حال جایگاه علیرضا بیرانوند در درون دروازه تغییری نخواهد کرد. در خط دفاعی نیز مهدی شیری و سیدجلال حسینی مهره های همیشگی خواهند بود اما درباره نادری ابهام های زیادی وجود دارد. احتمال این که او دفاع وسط باشد و سیامک نعمتی دفاع چپ بسیار زیاد است اما خبر برانکو در خصوص مصدومیت نعمتی سبب شده تا احتمال بازی کردن ربیع خواه در پست دفاع میانی نیز به میان آید.

در خط هافبک بعید است برانکو ایوانکوویچ به آرایش لوزی تیمش دست بزند. بنابراین کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی بازی می‌کند. در سمت راست احمد نوراللهی حضور خواهد داشت و در سمت چپ این بار بشار رسن به میدان می‌رود. در کنار این دو نیز سروش رفیعی حاضر خواهد شد.

در خط حمله باتوجه به غیبت ماریو بودیمیر، پیش بینی می‌شود مهدی ترابی در کنار علی علیپور بازی کند. ترابی که توانایی بسیار بالایی در این پست از خود نشان داده، احتمالا در طول بازی چند بار جایش را با دیگر بازیکنان عوض کند. البته مهدی شریفی هم توانایی بازی در این پست را دارد.

روی نیمکت امید عالیشاه، مهدی شریفی، سعید کریمی، آدام همتی و… مهره هایی هستند که در طول بازی می‌توانند به زمین بیایند.

این بازی از ساعت ۲۰:۱۵ برگزار می‌شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، محسن ربیع خواه، محمد نادری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، سروش رفیعی، مهدی ترابی و علی علیپور.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟