مردم اصفهان پیشتار در کمک به مناطق سیل‌زده کشور هستند


مردم اصفهان پیشتار در کمک به مناطق سیل‌زده کشور هستند

گروه اجتماعی - استاندار اصفهان گفت: مردم اصفهان در سیل اخیر، بیشترین رقم نقدی را در سطح استان‌های کشور و بیشترین کمک غیر نقدی را به مناطق سیل زده کمک کردند.

مردم اصفهان پیشتار در کمک به مناطق سیل‌زده کشور هستند

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، دوازدهمین گردهمایی دبیران و دانش آموختگان دبیرستان سعدی با حضور عباس رضای، استاندار اصفهان و با تقدیر از زحمات ایرج فاضل از پزشکان به نام برگزار شد.
عباس رضایی در دوازدهمین گردهمایی دانش آموختگان دبیرستان سعدی، با اشاره به اینکه اصفهان در همه صحنه‌ها رشادت نشان داده است، اظهار کرد: در طول سال‌های دفاع مقدس مردم اصفهان در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشتند و در هیچ جبهه‌ای نبود مگر اینکه یک اصفهانی حضور داشته باشد و 23 هزار شهید در راه اسلام، انقلاب و کشور تقدیم کرد.
استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: در سیل اخیر نیز مردم اصفهان بیشترین رقم نقدی را در سطح استان‌های کشور و بیشترین کمک غیر نقدی را به مناطق سیل زده کمک کردند.
وی به جلسه اخیر وزارت کشور در خصوص بازسازی مناطق سیل زده اشاره نمود و افزود: در این جلسه با توجه به ظرفیت‌های بالای اصفهان بازسازی پلدختر به اصفهان واگذار شد و امیدواریم به پشتوانه مردم خیر و نیک اندیش استان این امر محقق شود.
استاندار اصفهان با تقدیر از زحمات ایرج فاضل، از پزشکان بنام و وزیر سابق بهداشت درمان و آموزش پزشکی، ادامه داد: شایسته است چنین مردانی در زمان حیات‌شان تجلیل شوند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی