دومین محموله فرهنگی کتابخانه های کرمانشاه به خوزستان ارسال شد


دومین محموله فرهنگی کتابخانه های کرمانشاه به خوزستان ارسال شد

کرمانشاه - ایرنا- مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از ارسال دومین محموله هدایا و کمک های فرهنگی این اداره کل در قالب طرح «بهار مهربانی» به مناطق سیل زده استان خوزستان خبر داد.

معصومه حسنی خونسار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این محموله عصر دیروز (پنجشنبه) بارگیری و ارسال شد، گفت: ‌این محموله شامل پنج هزار و 516 قلم شامل کتاب، انواع اسباب بازی و لوازم التحریر، البسه و پتو و مواد شوینده بود که به استان خوزستان ارسال شد.
وی اظهار داشت: استان کرمانشاه که در فروردین ماه به عنوان پیشرو در این فعالیت خیرخواهانه و بشردوستانه، اولین کاروان «بهار مهربانی» کشور را به مناطق سیل زده ارسال نمود، روز گذشته نیز به همت کتابداران و کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی استان دومین محموله هدایا و کمک های فرهنگی شامل اسباب بازی، نوشت افزار، کتاب، لباس، وسایل بهداشتی و سایر اقلام را به مناطق سیل زده ارسال کرد.
خونسار در ادامه گفت: در این ایام اداره کل کتابخانه های عمومی، کتابداران و کتابخانه های سیار خود را به مناطق سیل زده با هدف حضور در کمپ‌های محل استقرار هموطنان و اجرای برنامه‌های مختلفی چون قصه‌گویی، مسابقات کتابخوانی و سایر برنامه‌های سرگرمی به این مناطق ارسال کرد تا بتواند با اجرای این برنامه ها کودکان و نوجوانان این مناطق را کمی شاد کنیم.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در پایان گفت: همکاران ما در کتابخانه های عمومی سراسر استان این آمادگی را دارند تا هدایای فرهنگی خود را از قبیل کتاب، اسباب بازی (نو یا در حد نو) از مردم کرمانشاه که همواره در کمک رسانی پیش قدم بوده‌اید دریافت نمایند و به مناطق سیل زده ارسال نماید.
3033

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند