از دستگیری سارق تلفن‌های هوشمند تا سرقت احشام در تایباد


از دستگیری سارق تلفن‌های هوشمند تا سرقت احشام در تایباد

فرمانده انتظامی تایباد گفت: ماموران این فرماندهی طی هفته گذشته در چند عملیات جداگانه موفق شدند سارقان تلفن‌های هوشمند و احشام را در این شهرستان دستگیر کنند.

سرهنگ علی‌اکبر قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پلیس آگاهی مستقر در محل گذرنامه مرز دوغارون در راستای اجرای طرح برخورد با دارندگان کالای قاچاق و ارز در پایانه مرزی حین کنترل مسافران تعدادی گوشی همراه هوشمند را که در مشهد سرقت شده بود، قبل از خارج شدن از کشور در این گذرگاه کشف کردند.

وی گفت: پلیس مستقر در گذرنامه با همکاری مرزبانان هنگ مرزی تایباد در بازرسی از بار یک مسافر تبعه افغانستان موفق شدند تعداد 100 دستگاه تلفن همراه هوشمند را که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی تایباد بیان کرد: با چند نفر از مالکان سیم‌کارت‌های کشف شده تماس حاصل شد و در اظهارات خود اعلام کردند گوشی‌های همراهشان توسط فرد ناشناسی در مشهد سرقت شده است که با هماهنگی مقام قضایی به صاحبان اصلی برگردانده شد.

وی ادامه داد: این متهم دستگیر و پس از اعتراف به سرقت گوشی‌های همراه در مشهد و قصد خروج آن‌ها از کشور، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

سرهنگ قربانی در ادامه از دستگیری چوپان سارق در یکی از چاه‌های کشاورزی دشت کرات خبر داد و افزود: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر سرقت چند راس احشام از یک گله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران همراه با مالک گوسفندان پس از بررسی صحنه به یک چوپان معتاد با سابقه کیفری مظنون و وی را دستگیر کردند. متهم با هماهنگی دستگاه قضایی برای تحقیقات بیشتر روانه مراجع قانونی شد و به سرقت گوسفندان در تاریکی شب و انتقال آن‌ها به وسیله موتورسیکلت به شهر و اقدام به فروش اعتراف کرد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی