درخواست همسر شهید «محمد منتظرقائم» از مسوولان


درخواست همسر شهید «محمد منتظرقائم» از مسوولان

همسر شهید محمد منتظر قائم از مسئولان درخواست کرد که با تکیه بر ظرفیت‌های عظیم درون کشور به ویژه جوانان مومن و انقلابی و مبارزه با فساد و اصلاح قوانین و ممانعت از ورود کالای قاچاق و تسهیل در صدور مجوزها، زمینه تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها را فراهم بیاورند تا سال 98 سال گشایش برای ملت باشد.

به گزارش ایسنا، صدیقه بیگم مدرس ثانوی، در مراسم گرامیداشت واقعه پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد: از این مکان مقدس به غرب زده‌های نفوذی پیام می‌دهیم که از صحرای طبس عبرت گرفته و از بزرگ کردن کدخدای خویش و پمپاژ افکار غربی دست بردارند.

وی ادامه داد: درگیری ما با شیطان بزرگ در ۴۰ سال گذشته از حوادث مختلف همچون صحرای طبس، جنگ تحمیلی، جنگ نفتکش‌ها، بمباران شهرها، ترور دانشمندان هسته‌ای، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری، تحریم‌های اقتصادی و غیره، درگیری ماهوی و ذاتی است.

این همسر شهید بیان کرد: افراد و جریان‌هایی در کشور می‌گویند درگیری ما با آمریکا به دلیل این است که جمهوری اسلامی ایجاد کننده تنش در منطقه است و اگر با آمریکا وارد مذاکره شویم مشکلات حل می‌شود که این‌ها دروغ می‌گویند و اشتباه می‌کنند؛ چراکه ماهیت اسلام ناب ظلم ستیز است و نمی‌تواند با ظالم کنار بیاید.

مدرس ثانوی ادامه داد: در گام دوم انقلاب با تبعیت از نقشه راه رهبری، علی رغم توطئه‌های نظام سلطه، محکم و استوار دشمن را تعقیب و آنان را از تمام سرزمین‌های اسلامی بیرون می‌کنیم و به این ترتیب زمینه ایجاد تمدن نوین اسلامی فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه تنها راه نجات از رکود، فقر، تورم و بیکاری، رونق تولید است، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی مردم با سرمایه بیگانگان و استفاده از اهرم گفت و گو و مذاکره و تلاش برای جلوگیری از بهانه گیری‌های دشمن حل نخواهد شد.

این همسر شهید از مسئولان درخواست کرد که با تکیه بر ظرفیت‌های عظیم درون کشور به ویژه جوانان مؤمن و انقلابی و مبارزه با فساد و اصلاح قوانین و ممانعت از ورود کالای قاچاق و تسهیل در صدور مجوزها، زمینه تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها را فراهم بیاورند تا سال ۹۸ سال گشایش برای ملت باشد.

مدرس ثانوی خاطرنشان کرد: درگیری ما با آمریکا زمانی تمام می‌شود که جمهوری اسلامی دست از اسلام ناب بردارد و از اسلام آمریکایی تبعیت کند که محال است چراکه به فرموده امام راحل تا در جهان شرک و کفر است مبارزه وجود دارد و تا مبارزه هست ما هستیم.

شهید محمد منتظر قائم فرمانده سپاه یزد و تنها شهید واقعه صحرای طبس در پنجم اردیبهشت سال ۱۳۵۹ بود.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق