نمایشگاه عکس «آسیب‌های اجتماعی» در بوشهر


نمایشگاه عکس «آسیب‌های اجتماعی» در بوشهر

نمایشگاه عکس «آسیب های اجتماعی» با حضور علاقه مندان به عکاسی در نگارخانه سوره حوزه هنری استان بوشهر افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر بیان کرد: این نمایشگاه توسط سمن پویش جمعه های عکاسی جوان استان بوشهر که از سمن های مربوط به استانداری بوشهر می باشد در نمایشگاه حوزه هنری برگزار شده است.

عباس برزگر زاده ادامه داد: عقیده ما در دفتر امور اجتماعی و فرهنگی این است که زمانی می توانیم با آسیب های اجتماعی مقابله کنیم که به شکل صحیح آن ها را بشناسیم و اگر این آسیب ها از دید ما مخفی باشد قطعا نمی توانیم راهکاری برای برطرف کردن آنها ارائه بدهیم.

وی با اشاره به جسورانه و واقع گرایانه بودن عکس های این نمایشگاه اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه در راستای طرح های پیشگیری از آسیب های اجتماعی، به عنوان یکی از اولویت های دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر برپا شده است.

حوزه هنری استان از طرح های خلاقانه هنرمندان با محور آسیب های اجتماعی حمایت می‌کند

رئیس حوزه هنری استان بوشهر با تاکید بر ضرورت حمایت از هنرمندان استان، اظهار داشت: حوزه هنری از هنرمندانی که در جهت حل آسیب های اجتماعی تولیدات موثری دارند، حمایت می کند.

امید پارسایی فر با اشاره به استقبال این نهاد از طرح های خلاقانه هنرمندان با محور آسیب های اجتماعی اظهار داشت: حوزه هنری استان بوشهر برنامه های متعددی را در ارتباط با آسیب های اجتماعی در نظر دارد و این نمایشگاه که توسط مجموعه جمعه های عکاسی تحت نظر دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار شده نقطه آغاز این برنامه ها است.

وی خاطرنشان کرد: بی تردید می توان آسیب های اجتماعی را از دریچه دوربین هوشمند و تیزبین عکاسان جوان استان به خوبی به نظاره نشست.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر با بیان اینکه تلاش عکاسان جوان استان را ارج می نهیم، ادامه داد: موضوع مهم این است که بتوانیم پس از این همت هنرمندانه توسط عکاسان استان، برای رفع این آسیب ها نیز تلاش کنیم.

گفتنی است نمایشگاه عکس «آسیب های اجتماعی» شامل 22 اثر برگزیده از 19 عکاس می باشد که طی یک فراخوان استانی توسط مؤسسه پویش جمعه های عکاسی جوانان بوشهر و از میان 405 اثر ارسالی از 57 عکاس گردآوری شده است.

به گزارش ایسنا، مجموعه تابلوهای نمایشگاه «آسیب های اجتماعی» در ابعاد 50 در 70 و توسط عکاسانی چون "علی بیژنی"، "حمیدرضا احمدی فرد"، "سارا رستمی"، "محسن زارعی"، "علی جهان آرا"، "ارس زنگنه"، "مهدی قائدی"، "لیلا پورحسن زاده"، "محبوبه نظامی" و "مصیب مشتاق" تهیه شده است.

همچنین "نرگس نصو"، "میلاد فروتن"، "ندا بحرانی"، "شیوا محمدی"، "فاطمه دوروند"، "مهرناز رحیمی"، "لعیا عمویی، "مریم قیصری" و "زهره سیاسی نژاد'" دیگر عکاسانی هستند که آثار آن ها در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

نمایشگاه عکس «آسیب های اجتماعی» از چهارم الی ششم اردیبهشت ماه ساعت 19 الی 21 در نگارخانه سوره حوزه هنری استان بوشهر میزبان علاقه مندان بوده و تمام عواید حاصل از فروش آثار آن به سیل زدگان تعلق می گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران