جاده چالوس امروز یکطرفه می‌شود


پلیس راه مازندران گفت: در صورت مشاهده ترافیک سنگین در جاده چالوس عصر امروز این مسیر یکطرفه...

جاده چالوس امروز یکطرفه می‌شود

پلیس راه مازندران گفت: در صورت مشاهده ترافیک سنگین در جاده چالوس عصر امروز این مسیر یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه هم اکنون آمد وشد خودروها در جاده های سوادکوه ، چالوس ، کیاسر و هراز عادی و روان است ، گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ امروز جمعه از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

وی با بیان اینکه آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است، افزود: رفت وآمد همه تریلر‌ها در جاده هراز کماکان ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ امروز جمعه از جاده هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود: آمدوشد موتورسیکلت به استثنایی موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۷ اردیبهشت ماه از جاده‌های کرج- چالوس و هراز ممنوع است.

وی با بیان اینکه ۴۸ ساعت گذشته عمده سوانح و تصادفات جاده‌ای در استان به دلیل رعایت نکردن فاصله طولی، سرعت غیر مجاز و برخورد با عابران پیاده رخ داده است، گفت: رانندگان در هنگام تردد با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر