دانلود فیلم Holmes and Watson 2018 هولمز و واتسون با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی

دانلود فیلم Holmes and Watson 2018 هولمز و واتسون , دانلود فیلم هولمز و واتسون 2018 , دانلود فیلم Holmes and Watson زیرنویس فارسی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2019 , دانلود فیلم , فیلم سینمایی جدید

کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده

دانلود فیلم Holmes and Watson 2018 هولمز و واتسون با زیرنویس فارسی

این فیلم زیرنویس فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

نام اثر: فیلم هولمز و واتسون Holmes and Watson

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDb 3.7/10

ژانر: ماجراجویی | کمدی | جنایی

مخاطب: تماشای این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

نوع فیلم: سینمایی

محصول: آمریکا

کارگردان: ایتان کوئن

ستارگان: ویل فرل ، جان سی ریلی ، ربکا هال ، هیو لوری

سال تولید: 2018 میلادی

زبان: انگلیسی (زیرنویس فارسی)

مدت زمان: 87 دقیقه

درباره فیلم:

«هولمز و واتسون» فیلمی ماجرایی، کمدی و جنایی، محصول سال ۲۰۱۸ کشور آمریکا به کارگردانی «ایتان کوئن» است. بازیگرانی چون «ویل فرل»، «جان سی ریلی»، «ربکا هال»، «هیو لوری»، «کلی مکدونالد»، «رالف فاینز»، «بیلی زین» و «استیو کوگان» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. در سال ۲۰۰۸ اعلام شد که فیلم «هولمز و واتسون» قرار است با حضور «ساشا بارون کوهن» در نقش «شرلوک هولمز» و «ویل فرل» در نقش «دکتر واتسون» ساخته شود، اما در آن زمان، پروژه تولید این فیلم برای مدتی طولانی در بلاتکلیفی قرار گرفت. تا اینکه در جولای ۲۰۱۶، این پروژه با بازیگران فعلی از سر گرفته شد. فیلم «هولمز و واتسون» در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش ۴۱.۹ میلیون دلاری رسیده و در سال ۲۰۱۹، در جشنواره «حلقه منتقدان فیلم لندن» نامزد دریافت دو جایزه شده‌است.

داستان فیلم:
این فیلم با نگاهی طنزآمیز، ماجراهای جنایی و رازآلود کارآگاه معروف «شرلوک هولمز» و دستیار وفادارش «دکتر جان واتسون» را به تصویر می‌کشد و…

تماشای آنلاین فیلم با ترافیک نیم بها::


راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .