نماینده رامهرمزو رامشیر:تحریم اراده ملت ایران را متزلزل نمی کند


نماینده رامهرمزو رامشیر:تحریم اراده ملت ایران را متزلزل نمی کند

اقبال محمدیان پنجشنبه در حاشیه آیین سه نوبته کردن درمانگاه شهدای رامهرمز تامین اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:ملت ایران 40 سال است در برابر تحریم های...

اقبال محمدیان پنجشنبه در حاشیه آیین سه نوبته کردن درمانگاه شهدای رامهرمز تامین اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:ملت ایران 40 سال است در برابر تحریم های ظالمانه و غیرقانونی امریکا ایستاده است و دور جدید تحریم ها موضوع تازه ای نیست.
وی گفت: ملت ایران در چهار دهه اخیر در مقابل انواع فشارها مقاومت کرده و به لطف الهی تحریم های امریکا ملت ایران را تسلیم نکرده و نخواهد کرد.
محمدیان تاکید کرد ملت ایران با اقتدار از این تحریم ها عبور خواهد کرد و تسلیم فشارها و یکجانبه گرایی امریکا نخواهد شد و عاقبت جز خفت و خواری نصیب امریکا و رهبران بی خرد آن نخواهد شد.
نماینده رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تکیه بر اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت های داخلی را راهکاری مطمئن برای مقابله با تحریم های غیرقانونی امریکا عنوان کرد و افزود: امسال وضعیت منابع آبی کشور بسیار عالی است و شرایط برای رونق تولیدات کشاورزی در کشور و استان خوزستان فراهم شده است.
وی با بیان اینکه سازمان آب و برق خوزستان سال گذشته زراعی به دلیل خشکسالی و کاهش منابع آبی مجوز کشت برنج در رامهرمز را نداد ابراز امیدواری کرد وزارت نیرو امسال مجوز کشت نامحدود تابستانه و پاییزه در همه نقاط خوزستان را صادر کند.
محمدیان ظرفیت های کشاورزی خوزستان را بسیار متنوع توصیف کرد و افزود: با تکیه بر کشاورزی می توان اشتغال مولد را در سالی که به نام 'رونق تولید' مزین شده توسعه داد و تولید ملی را به برکت بارش های بسیار مناسب امسال افزایش داد.

** اختصاص 68میلیارد ریال برای ساخت اورژانس بیمارستان مادر رامهرمز
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 68میلیارد ریال برای ساخت اورژانس بیمارستان مادر در رامهرمز خبر داد و گفت:اسناد مناقصه این پروژه که یکی از خواسته های مردم منطقه و مورد تاکید وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است به زودی منتشر می شود و شرکت های بومی منطقه می توانند در این مناقصه شرکت کنند.
وی گفت: برای ساخت این اورژانس 2 هزار متر زمین اختصاص یافته ضمن آنکه بیمارستان امام رامهرمز نیز به عنوان بیمارستان دوم منطقه در حال تجهیز است.

** سهمیه پنج هزار نفری برای آموزش و پرورش خوزستان
محمدیان گفت:با تلاش نمایندگان مردم خوزستان ، امسال سهمیه پنج هزار نفری برای جذب در آموزش و پرورش خوزستان در نظر گرفته شده است که از این سهمیه 400نفر متعلق به آموزش و پرورش رامهرمز است.
به گزارش ایرنا درمانگاه شهدای تامین اجتماعی رامهرمز طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی سه نوبته شد تا امکان خدمات دهی بیشتر برای ساکنان این شهرستان و مناطق شرقی خوزستان فراهم شود.
صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در این مراسم با گرامیداشت آغاز هفته کارگر و تجلیل از مرحوم نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی که مجوز سه نوبته کردن این درمانگاه را صادر کرده بود گفت: سازمان تامین اجتماعی تلاش می کند سطح خدمات دهی به جامعه هدف که از اقشار مولد و زحمت کش کشور هستند توسعه دهد که سه نوبته این درمانگاه در همین راستا صورت گرفته است.
وی گفت: هم اکنون هفت بیمارستان و 24مرکز درمانی تامین اجتماعی در خوزستان فعال هستند و 2 بیمارستان دزفول و آبادان نیز با پیشرفت قابل قبول در حال ساخت هستند.
وی گفت: خوزستان پس از استان تهران بیشترین مراکز درمانی وابسته به تامین اجتماعی را در کشور دارد و این نشان دهنده اهمیت نقش خوزستان در اقتصاد کشور است.
درمانگاه تامین اجتماعی شهدای رامهرمز از 8صبح تا ساعت 24 خدمات درمانی عمومی و تخصصی به افراد زیرپوشش تامین اجتماعی ارائه می کند.
6065/6068
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت ابرخازن‌هایی که هشت برابر ابعاد اولیه خود کشیده می‌شوند