به گزارش افکارنیوز،

تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با کسب ۵۵ امتیاز از ۲۶ بازی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد، امیدوار است بتواند در سومین سال متوالی قهرمان لیگ شود و هت تریک کند. پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ، باید فردا (جمعه) از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان اصفهان برود و در صدد کسب پیروزی است. زردپوشان با ۵۰ امتیاز سوم هستند و شاگردان امیرقلعه نویی نیز همچنان امیدوار به کسب برد هستند.

البته پرسپولیسی ها مشکلات مالی زیادی دارند و درحالیکه ۴ هفته تا پایان لیگ مانده اما ۵۰ - ۶۰ درصد دریافتی داشته اند و برانکو نیز چند ماهی است حقوق نگرفته و حتی وکیل او ۳ نامه به باشگاه ارسال کرده تا طلب موکلش پرداخت شود.

بازیکنان پرسپولیس تا پایان این هفته حدود ۵۰ - ۶۰ درصد قرارداد‌های خود را دریافت کردند و بسیار از این موضوع ناراحت هستند تا جایی که جلسات فوق العاده هیئت مدیره برگزار و تصمیم گرفته شد تا با همکاری حامی مالی، مشکلات حل شوند.

بازیکنان پرسپولیس علیرغم حضور در فینال آسیا، رسیدن به ۲ قهرمانی پیاپی لیگ برتر، بالاترین شانس در فصل جاری برای رسیدن به قهرمانی با توجه به اختلاف با رقبا، شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا و همچنین حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، وضعیت مالی خوبی ندارند و این موضوع سبب ناراحتی آن‌ها شده است.

البته برانکو هم از وضعیت مالی راضی نیست و به باشگاه مهلت داده تا وضعیت را بهبود ببخشند و طبق اعلام یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس، طلب سرمربی کروات این تیم تا پیش از ۱۳ اردیبهشت پرداخت خواهد شد. مدیران سرخپوش در صدد هستند تا با برگزاری جلسات متعدد با اسپانسر بتوانند پولی دریافت و بخش از قرارداد ها را پرداخت کنند.