بهترین تبلت های سامسونگ 2019 در بازار


سامسونگ در بازار گوشی های هوشمند با مدل های مختلف گلکسی نوت و گلکسی اس و جدیدترین گوشی هایش Galaxy S10 موفقیت بزرگی کسب کرده اما باید عرض کنم که در بازار تبلت ها نیز مجموعه بزرگی را در کنار گوشی های خود به ارمغان آورده از جمله سری گلکسی تب Galaxy Tab و گلکسی ویو  Galaxy View ، و حالا در ادامه به 5 نمونه از بهترین  تبلت های 2019 سامسونگ اشاره می...

بهترین تبلت های سامسونگ 2019 در بازار

سامسونگ در بازار گوشی های هوشمند با مدل های مختلف گلکسی نوت و گلکسی اس و جدیدترین گوشی هایش Galaxy S10 موفقیت بزرگی کسب کرده اما باید عرض کنم که در بازار تبلت ها نیز مجموعه بزرگی را در کنار گوشی های خود به ارمغان آورده از جمله سری گلکسی تب Galaxy Tab و گلکسی ویو Galaxy View ، و حالا در ادامه به ۵ نمونه از بهترین تبلت های ۲۰۱۹ سامسونگ اشاره می کنیم.

بهترین تبلت های سامسونگ ۲۰۱۹ در بازار

تبلت Galaxy Tab S5e

بهترین تبلت های سامسونگ 2019 در بازار

گلکسی تب اس ۵ ای Galaxy Tab S5e ارتقا یافته ی Tab S4 محسوب نمی شود چرا که سامسونگ تغییرات زیادی را به آن افزوده است به طوری که سبک ترین و باریک ترین تبلت سامسونگ تا به الان هست علاوه بر قابلیت های هوشمند دیگر.

Galaxy Tab S5e با نمایشگری از نوع Super AMOLED به اندازه ۱۰٫۵ اینچ و رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل و تراکم ۲۸۸ پیکسل در هر اینچ به ابعاد ۱۶:۱۰ کما اینکه نسبت سایز صفحه به بدنه بیش از ۸۰% است.

بهترین تبلت های سامسونگ 2019 در بازار

این تبلت با پردازنده اسنپدراگون Snapdragon 670 از کوالکام کار می کند و با RAM های ۴ و ۶ گیگ و حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت دو گزینه فراهم کرده است که البته امکان افزایش تا ۵۱۲ گیگابایت از طریق میکرو اس دی microSD را دارد.

دوربین پشت آن ۱۲ مگاپیکسل با دیافراگم لنز F/2.0 می باشد که از ویژگی HDR و تصویر پانوراما پشتیبانی می کند و اما دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسل با دیافراگم لنز F/2.0 می باشد.

گلکسی تب اس ۵ ای از اندروید ۹ برخوردار است با رابط کاربری One UI و باطری ای به ظرفیت ۷۰۴۰ میلی آمپر/ساعت داشته با پشتیبانی از شارژ سریع با قدرت ۱۸ وات. و در سه رنگ نقره ای و طلایی و مشکی ارائه می شود با قیمت ۴۰۰ دلار برای مدل ۶۴ گیگ.

تبلت Galaxy Tab S4

بهترین تبلت های سامسونگ 2019 در بازار

تبلت Galaxy Tab S4 یکی از قدرتمندترین رقبا در بین تبلت هایی مانند آیپد اپل و سرفیس گو Surface Go مایکروسافت به شمار می آید. این تبلت با حاشیه های کم دارای نمایشگری از نوع Super AMOLED بوده به اندازه ۱۰٫۵ اینچ و رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل و تراکم ۲۸۷ پیکسل در اینچ با ابعاد ۱۶:۱۰ کما اینکه نسبت اندازه صفحه به بدنه بیش از ۷۸٫۶% می باشد.

بهترین تبلت های سامسونگ 2019 در بازار

سامسونگ در گلکسی تب اس ۴ از قابلیت های اسکن عنبیه و تشخیص چهره استفاده کرده همچنین مانند سامسونگ گلکسی اس ۹ با فناوری Intelligent Scan همراه است بنابراین شما می توانید بین دو ویژگی اسکن عنبیه و تشخیص چهره با توجه به محیط تغییر دهید.

پردازنده به کار رفته Snapdragon 835 کوالکام می باشد و در دو گزینه رم ۴ و ۶ و حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت ارائه می شود البته امکان افزایش تا ۴۰۰ گیگابایت از طریق میکرو اس دی را وجود دارد.

دوربین پشت آن ۱۳ مگاپیکسلی بوده با پشتیبانی از ویژگی HDR و فوکوس خودکار و دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسل با دیافراگم لنز F/2.0 می باشد.

بهترین تبلت های سامسونگ 2019 در بازار

همراه این تبلت یک قلم الکترونیکی پیشرفته S-Pen ارائه می شود که یکی از مهمترین خصوصیات این تبلت به شمار می رود و برای نوشتن و کشیدن مورد استفاده قرار میگیرد. این قلم از اتصال بی سیم پشتیبانی می کند به طوری که می تواند برنامه ها را اجرا و از دور کنترل کند مانند برنامه های دوربین و گالری تا Powerpoint و موزیک پلیرها. بنابراین اگر از افرادی هستید که زیاد از قلم S Pen استفاده می کنید پس این گزینه در اولویت بندی شما حتما باید قرار بگیرد و از طرف امکان افزودن کیبوردی با قیمت ۱۴۹ دلاری را فراهم کرده است.

علاوه بر اینها سامسونگ گلکسی تب اس ۴ را با چهار اسپیکر از شرکت استرالیایی AGK همراه کرده به همراه پشتیبانی از فناوری Dolby Atoms و همچنین دارای یک باتری با ظرفیت ۷۳۰۰ میلی آمپر/ساعت می باشد که ۱۶ ساعت کار را به پشتیبانی از شارژ سریع به ارمغان می آورد.

Galaxy Tab S4 در رنگ بندی مشکی و نقره ای با قیمت ۶۵۰ دلار برای مدل ۶۴ گیگی و ۷۵۰ دلار برای مدل ۲۵۶ گیگی در دسترس می باشد.

تبلت Galaxy Tab A 10.1
بهترین تبلت های سامسونگ 2019 در بازار

تبلت Galaxy Tab A 10.1 نیز از قلم S-Pen پشتیبانی می کند ، انتخاب ایده آل برای لذت بردن تمام سرگرمی های دیجیتال با عمر باتری ۱۲ ساعته.

گلکسی تب آ ۱۰٫۱ با نمایشگری از نوع PLS LCD با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰ پیکسل با تراکم ۲۲۴ پیکسل در اینچ با ابعاد ۱۶:۱۰ ، همچنین نسبت صفحه نمایش به بدنه بیش از ۷۴٫۹% است.

این تبلت با پردازنده هشت هسته ای Exynos 7870 کار می کند به همراه رم ۳ گیگ و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت با قابلیت توسعه تا ۲۵۶ گیگابایت از طریق میکرو اس دی. و از باتری ۷۳۰۰ میلی آمپر/ساعت برخوردار بوده با رنگ های مشکی و سفید و قیمت ۲۵۰ دلار عرضه می شود.

تبلت Galaxy Tab E 9.6

بهترین تبلت های سامسونگ 2019 در بازار

اگر دنبال خرید یک تبلت برای بچه های خود هستید گلکسی تب ای بهترین گزینه است با پوشش مقاوم در برابر لغزش که خیالتان از بابت لیزخوردن از دست بچه ها راحت خواهد بود.

این تبلت با نمایشگری از نوع TFT LCD با رزولوشن ۱۲۸۰×۸۰۰ پیکسل و تراکم ۱۵۷ پیکسل در اینچ همراه است و نسبت صفحه به بدنه بیش از ۷۳٫۹% می باشد.

Galaxy Tab E با پردازنده چهار هسته ای با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز کار می کند و از رم ۱٫۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۸ گیگابایت برخوردار بوده با قابلیت توسعه تا ۱۲۸ گیگابایت با microSD .

ظرفیت باتری آن به ۵۰۰۰ میلی آمپر/ساعت می رسد با رنگ های مشکی و سفید و قهوه ای با قیمت ۱۳۵ دلار.

تبلت شیائومی Mi Pad 4 Plus با رم ۴ و حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸ گیگابایت

تبلت Galaxy Tab S3

بهترین تبلت های سامسونگ 2019 در بازار

تبلت گلکسی تب اس ۳ طراحی شیکی دارد با عملکرد خوب و طراحی شیشه ای با قاب فلزی و قلم S Pen. این تبلت از نمایشگری از نوع Super AMOLED برخوردار است با دقت ۲۰۴۸×۱۵۳۶ پیکسل و تراکم ۲۶۴ پیکسل در اینچ با نسبت اندازه صفحه به بدنه بیش از ۷۲٫۷%.

Galaxy Tab S3 با پردازنده چهار هسته ای Snapdragon 820 کوالکام کار می کند و از رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی برخوردار می باشد با قابلیت توسعه تا ۲۵۶ گیگ با microSD.

دارای باتری ای به ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر/ساعتی بوده با رنگ سیاه و سفید و قیمت ۴۰۰ دلار.

نوشته بهترین تبلت های سامسونگ ۲۰۱۹ در بازار . .

منبع

شاید دیگر مطالب روژانرا هم دوست داشته باشید

بهترین تبلت های سامسونگ 2019 در بازار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چطور اینترنت هدیه دولت را فعال کنیم؟ + مراحل