مرکز شیمی درمانی جهاد دانشگاهی قزوین به بهره برداری رسید


مرکز شیمی درمانی جهاد دانشگاهی قزوین به بهره برداری رسید

به گزارش ایرنا، رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین در این مراسم گفت:: این مرکز با هدف ارائه خدمات به بیماران سرطانی و با هزینه راه اندازی شده است.فرشاد پیله‌چی...

به گزارش ایرنا، رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین در این مراسم گفت:: این مرکز با هدف ارائه خدمات به بیماران سرطانی و با هزینه راه اندازی شده است.
فرشاد پیله‌چی با بیان اینکه رفاه حال بیماران سرطانی از الویت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: طرح توسعه مرکز تخصصی شیمی‌درمانی در جهاد دانشگاهی قزوین به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.
دکتر یزدان ظفری مدیر مرکز شیمی درمانی در جهاددانشگاهی قزوین گفت: این مرکز شیمی‌درمانی دارای هفت تخت درمانی است که در آن با توجه به نوع بسته دارویی خدمات درمانی ارزان‌ قیمت ارائه می‌شود.
به گفته وی افزایش شیوع بیماری سرطان و همچنین لزوم مراقبت های بعد از جراحی از جمله مواردی است که می تواند در این مرکز انجام شود.
داوود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و چند تن از اعضای شورای شهر قزوین در مراسم افتتاح این مرکز حضور داشتند.
9925/6012
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !