نماینده ملایر: خانه کشتی 700 میلیون ریال اعتبار گرفت


نماینده ملایر: خانه کشتی 700 میلیون ریال اعتبار گرفت

به گزارش ایرنا محمد کاظمی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر بیان کرد: افزون بر این وزیر ورزش و جوانان با اختصاص 500...

به گزارش ایرنا محمد کاظمی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر بیان کرد: افزون بر این وزیر ورزش و جوانان با اختصاص 500 میلیون ریال برای تجهیز خانه جوانان ملایر و 600 میلیون ریال نیز برای فنس کشی زمین چمن سامن نیز موافقت کرد.
وی درباره استخر سرپوشیده سامن نیز به عنوان یکی از طرح های ملی ورزشی این شهرستان افزود: وزیر ورزش و جوانان در این سفر همچنین برای تکمیل و تجهیز استخر سرپوشیده شهر سامن قول‌ مساعد داد.
نائب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم اظهار داشت: در حال حاضر این طرح ورزشی هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار دارد و 10 میلیارد ریال نیز از سهم نمایندگان ملایر به این طرح تخصیص پیدا می کند.
کاظمی ادامه داد: عملیات اجرایی استخر سرپوشیده سامن از سال 95 آغاز شده و تاکنون برای ساخت این طرح 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 40 درصدی این طرح گفت: طبق قول‌ مساعد وزیر ورزش و جوانان، اعتبارات لازم برای تکمیل آن اختصاص می یابد و تکمیل آن در برنامه های وزارتخانه است.
کاظمی همچنین ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر را یکی از طرح های ورزشی در اولویت افتتاح دانست و بیان کرد: مرحله نخست این ورزشگاه هم اکنون حدود 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق قول مساعد وزیر ورزش و جوانان پس از پایان ماه رمضان امسال بهره برداری می شود.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: عملیات اجرایی مرحله دوم ورزشگاه نیز با پیشرفت خوبی در حال انجام است و اعتبار مورد نیاز برای تجهیز و تکمیل نهایی ‌این طرح ورزشی 200 میلیارد ریال برآورد شده است.
کاظمی هدف از بازدید وزیر ورزش و جوانان از طرح های ورزشی را شناسایی مشکلات و کمبودها و تلاش برای رفع آنان برای شتاب بخشیدن به روند تکمیل برشمرد و سفر امروز «مسعود سلطانی فر» را به استان همدان مثبت ارزیابی کرد.
به گزارش ایرنا، «مسعود سلطانی فر» ورزش و جوانان امروز /پنجشنبه/ به منظور شرکت در گردهمایی هیات اندیشه ورزان جوان، دبیران سازمان های مردم نهاد جوان، هیات های ورزشی و جامعه ورزش استان همدان و شرکت در شورای اداری تویسرکان به استان همدان سفر کرد.
بازدید از سالن تیراندازی شهر همدان و ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر و بهره برداری از استخر بانوان شهرستان تویسرکان از دیگر برنامه های وزیر ورزش و جوانان به این استان بود.
7528/2087
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک