کرانچار قصد ندارد به صورت توافقی از تیم امید جدا شود


سرمربی کروات تیم امید ایران برخلاف اخباری که منتشر شد قصد ندارد به صورت توافقی از این تیم جدا شده و می خواهد به توافقش پایبند بماند. نوشته کرانچار قصد ندارد به صورت توافقی از تیم امید جدا شود اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

کرانچار قصد ندارد به صورت توافقی از تیم امید جدا شود

توافقی در کار نیست، مرد کروات تخفیف نمی‌دهد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۰:۱۳
کرانچار قصد ندارد به صورت توافقی از تیم امید جدا شود

سرمربی کروات تیم امید ایران برخلاف اخباری که منتشر شد قصد ندارد به صورت توافقی از این تیم جدا شده و می خواهد به توافقش پایبند بماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با وجود آنکه زلاتکو کرانچار در آخرین جلسه کمیته فنی تیم امید ، برنامه هایش را برای ادامه مسابقات مقدماتی المپیک ارائه داد اما هنوز هم اخباری مبنی بر توافق بر جدایی این مربی باتجربه کروات شنیده می شود. یکی از آخرین اخبار حاکی بود که با توجه به اینکه کرانچار پیش از این تیم های پرسپولیس و سپاهان به صورت توافقی جدا شده بود در تیم امید هم قرار است چنین اتفاقی رخ دهد و او بدون گرفتن خسارت یا کل مبلغ قراردادش توافقی جدا می شود.

ماجرای متفاوت سپاهان و کرانچار

زلاتکو کرانچار دو بار و در دو مقطع جدایی اش از تیم های باشگاهی ایرانی ، توافقی جدا شده و یک بار ۶۰۰ و باردیگر ۳۰۰ هزار یوروی باقیمانده در قراردادش را نگرفت و تا پایان زمان حضورش تسویه حساب کرد. اما امروز از اطراف او این خبر رسیده که ماجرای تیم امید برایش متفاوت است. کرانچار هر دوبار که قید مبالغ باقیمانده قراردادش را زد در تیم هایش نتیجه نگرفته بود اما حالا معتقد است که با تیم امید نتیجه گرفته چرا که این تیم را به مرحله آخر دور مقدماتی رسانده است. براساس همین خبر مرد کروات قصد ندارد به صورت توافقی از تیم امید جدا شود و قصد دارد تمام مبلغ قراردادش را بگیرد. کرانچار یک سال دیگر با تیم امید قرارداد دارد و باید منتظر اظهار نظر حمید استیلی مدیر این تیم درباره وضعیت همکاری با این مربی باتجربه باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 29 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق