هشدار کمیته اخلاق در مورد دیدار پرسپولیس – سپاهان


کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال که ظهر امروز برای بازدید از استادیوم آزادی پیش از دیدار حساس دو تیم پرسپولیس و سپاهان حضور یافته بود، بیانیه‌ای در این خصوص منتشر کرد. نوشته هشدار کمیته اخلاق در مورد دیدار پرسپولیس – سپاهان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

هشدار کمیته اخلاق در مورد دیدار پرسپولیس – سپاهان

بیانیه کمیته اخلاق در خصوص دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۲:۰۱
هشدار کمیته اخلاق در مورد دیدار پرسپولیس – سپاهان

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال که ظهر امروز برای بازدید از استادیوم آزادی پیش از دیدار حساس دو تیم پرسپولیس و سپاهان حضور یافته بود، بیانیه‌ای در این خصوص منتشر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از فدراسیون فوتبال ، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران‌ ضمن تاکید و تصریح بر ضرورت انجام دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در آرامش کامل و برگزاری فوتبال پاک، اعلام میدارد کلیه رفتارها و مصاحبه هایی که به نحوی از انحاء باعث تشویش اذهان عمومی شده و عوامل برگزاری بازی را زیر سوال می برد،رصد کرده و در اسرع وقت برخورد قانونی خواهد نمود.

گفتنی است، این کمیته اخلاق با اعزام نمایندگان ویژه و بازرسان نامحسوس در روز بازی موارد احتمالی را به شکل ویژه بررسی خواهد کرد .

ضمن اینکه لازم است مسئولان و کانون های هواداری دو باشگاه در راه ایجاد نظم و برپایی به دور از تنش و حاشیه این مسابقه تدابیر لازم را بی اندیشند و طبعا در حوزه وظایف خود مسئول هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن