راهپیمایی ضد صهیونیستی رمی ها


تظاهرکنندگان ایتالیایی اعلام کردند سیاست های آمریکا و اتحادیه اروپا در حمایت از رژیم اشغالگر قدس مانع از تحقق آرمان فلسطین شده است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از رم؛ همزمان با هفتاد و چهارمین سالگرد آزادی ایتالیا از سیطره فاشیسم، مردم "رم" در حمایت و همبستگی با ملت مظلوم فلسطین راهپیمایی کردند. شرکت کنندگان در این راهپیمایی در حالی که پرچم فلسطین را در دست داشتند جنایت های رژیم صهیونیستی برضد فلسطینی ها را محکوم کردند.
یکی از تظاهرکنندگان گفت: «مقاومت ضد صهیونیستی باید ادامه پیدا کند. باید با رژیم صهیونیست و فاشیست اسرائیل و متحد آن ترامپ که همه ارزش های انسانی را زیر پا می گذارد و پایبند تعهدات بین المللی نیز نیست، در مجامع بین المللی مقابله کرد».
یک تظاهرکننده دیگر گفت: « ما امروز سالگرد آزادی کشورمان را از فاشیسم و متحد نازی آن جشن می گیریم و به همین دلیل هم امیدواریم فلسطینی ها هم که کشورشان توسط رژیم آپارتاید و اشغالگر اسرائیل غصب شده بتواند روزی به سرزمینشان برگردند».
یکی دیگر از راهپیمایان گفت: « فاشیسم هنوز به پایان نرسیده است. تا زمانیکه دولت های امریکا و اسرائیل وجود دارند فاشیست در جهان به پایان نمی رسد. برای ما امروز مبارزه با فاشیسم به معنای مقابله با این دو دولت سرکوبگر ملت هاست».
یک نماینده پارلمان ایتالیا نیز در حمایت از فلسطینی ها در این راهپیمایی شرکت کرده بود. استفانو فاسینا، نماینده پارلمان ایتالیا تاکید کرد: « آمریکا دیگر توجه ای به حل مسئله فلسطین ندارد و اروپا نیز از جمله ایتاالیا کاملا به مسئله فلسطین بی اهمیت شده اند. این در حالی است که ایتالیا در گذشته روابط خوبی با فلسطینی ها داشت اما امروز کاملا به طرف دیگر نگاه می کند».
راهپیمایان، پشتیبانی و حمایت های همه جانبه امریکا از رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. تظاهرکنندگان اعلام کردند: سیاست های آمریکا و اتحادیه اروپا در حمایت از رژیم اشغالگر قدس مانع از تحقق آرمان فلسطین است و حتی راه حل های ارائه شده از سوی آنها بر مشکلات انها افزوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش