اصفهان استان پیشتاز در ارایه کمک به مناطق سیل زده است


اصفهان استان پیشتاز  در ارایه کمک به مناطق سیل زده است

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان با اشاره به پیشتازی استان در عرصه های مختلف، گفت: اصفهان جایگاه نخست در کمک های نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل زده در بین سایر استان های کشور است.

به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز پنجشنبه در دوازدهمین گردهمایی دانش آموختگان دبیرستان سعدی،افزود : اصفهان در همه صحنه ها رشادت نشان داده است و در طول سالهای دفاع مقدس در هیچ جبهه ای نبود مگر اینکه یک بچه اصفهانی حضور داشت.
وی ادامه داد: شاهد این مطلب تقدیم 23 هزار شهید در راه اسلام، انقلاب و کشور است.
استاندار اصفهان اظهارداشت: در سیل اخیر برغم نا مهربانی ها، مردم اصفهان بیشترین رقم نقدی را در سطح استان های کشور و بیشترین کمک غیر نقدی را به مناطق سیل زده کمک کردند.
وی با اشاره به جلسه اخیر وزارت کشور در خصوص بازسازی مناطق سیل زده، گفت: در این جلسه با توجه به ظرفیت های بالای اصفهان بازسازی پلدختر به اصفهان واگذار شد و امیدواریم به پشتوانه مردم خیر و نیک اندیش استان این امر محقق شود.
استاندار اصفهان در بخشی از سخنان خود با اشاره به زحمات دکتر ایرج فاضل تصریح کرد: شایسته است چنین مردانی در زمان حیاتشان تجلیل شوند.
در این مراسم از زحمات ایرج فاضل قدردانی شد.
دکتر ایرج فاضل متولد 1318 از پزشکان به نام و فدق تخصص عروق و تروما و همچنین اسبق وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دوره‌ دولت سازندگی است.
ایرج فاضل در این مراسم گفت: من 40 سال اول را به کسب دانش و 40 سال دوم را به خدمت مشغول بوده ام و با شروع جنگ از آمریکا به ایران آمدم، چون جراحی عروق در ایران نبود و این تخصص نیاز روز بود.
وی ادامه داد: حفظ جان انسان ها و کاهش آلام بیماران دو دغدغه بزرگ پزشک است.
6026//7134/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا