داوید نرس: با آژاکس قرارداد دارم و از حضور در اینجا خوشحالم اما آینده همه چیز را مشخص می کند


داوید نرس: با آژاکس قرارداد دارم و از حضور در اینجا خوشحالم اما آینده همه چیز را مشخص می کند

مهاجم جوان آژاکس، با عملکرد درخشانش در این فصل، توجه تیم های زیادی را به خود جلب کرده...

طرفداری - داوید نرس ملی پوش برزیلی باشگاه آژاکس، یکی از سوژه های داغ بازار نقل و انتقالاتی در تابستان پیش رو بوده است. گفته می شود، مهاجم جوان آژاکس، با عملکرد خوبش در این فصل، توجه تیم هایی مانند لیورپول و آرسنال را به خود جلب کرده است. با این حال، داوید نرس عنوان کرد که در تابستان، در مورد پیشنهاد هایش فکر خواهد کرد.

به گزارش Goal، چند بازیکن از ترکیب جوان و جذاب آژاکس، با نمایش قابل توجه اشان در لیگ قهرمانان اروپا، توجه تیم های بزرگی را در نقاط مختلف اروپا به خود جلب کرده اند. فرنکی دی یونگ چند وقت پیش برای پیوستن به بارسلونا در فصل آینده، با این تیم اسپانیایی به توافق رسمی رسید. ماتیاس دلیخت، دیگر بازیکنی است که گمانه زنی هایی در مورد انتقال او به غول های اروپایی وجود دارد. نیکولاس تاگلیافیکو به تیم هایی از لیگ برتر انگلستان و لالیگا، لینک شده است و اخباری نیز در مورد لینک شدن حکیم زیاش، به بایرن مونیخ و دورتموند، وجود دارد. نرس هم یکی از این بازیکن هاست. مهاجم 22 ساله آژاکس، در سومین فصل حضورش در این تیم، عملکرد درخشانی داشته است. نرس، در تمامی رقابت ها، 12 گل و 8 پاس گل، برای تیمش به ثبت رسانده است.

به نظر می رسد داوید نرس، از گمانه زنی ها در مورد انتقالش به تیمی دیگر در تابستان پیش رو آگاه است. مهاجم با ارزش آژاکس در گفت و گویی با Voetbal Primeur، عنوان کرد:

خواهم دید که چه چیزی برای دوران حرفه ایم و خانواده ام بهتر است. آینده همه چیز را مشخص می کند. با این حال، من در اینجا قرارداد دارم و از حضور در آژاکس راضی هستم.

به نظر می رسد آژاکس با مبلغی در حدود 43 میلیون پوند، راضی به فروش نرس شود. گفته می شود که اورتون، آاس رم و دورتموند نیز، در کنار لیورپول و آرسنال، شرایط جذب مهاجم برزیلی آژاکس را بررسی می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس