سرمربی ماشین سازی : تیم من اتوبوسی دفاع نمی‌کند !


سرمربی ماشین سازی تبریز بعد از تساوی تیمش برابر سایپا در نشست خبری حضور یافت و به تشریح شرایط فنی این بازی پرداخت. نوشته سرمربی ماشین سازی : تیم من اتوبوسی دفاع نمی‌کند ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرمربی ماشین سازی : تیم من اتوبوسی دفاع نمی‌کند !

اظهارات رضا مهاجری بعد از تساوی تیمش برابر سایپا
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۰:۴۵
سرمربی ماشین سازی : تیم من اتوبوسی دفاع نمی‌کند !

سرمربی ماشین سازی تبریز بعد از تساوی تیمش برابر سایپا در نشست خبری حضور یافت و به تشریح شرایط فنی این بازی پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا مهاجری ، سرمربی ماشین سازی تبریز در خصوص عملکرد تیمش برابر سایپا که با تساوی بدون گل به پایان رسید گفت:

هر دو تیم تغییرات زیادی داشتند اما سعی کردیم نقاط قوت سایپا را کور کنیم. سایپا در اکثر بازی‌هایش موفق به گلزنی شده است. موقعیتی به سایپا در طول نیمه نخست ندادیم. فرصت‌های مناسبی داشتیم اما حسرت آن‌ها را خوردیم. وقتی در یک بازی ۴ فرصت گلزنی خوب را به گل تبدیل نکنیم بازیکن زیر استرس و فشار قرار می‌گیرد.

رضا مهاجری ادامه داد:

در دقایق پایانی روی اشتباهات داور یک ضربه ایستگاهی به سایپا داده شد که خدا را شکر گل نخوردیم. در فوتبال اگر گل نزنی، گل می‌خوری اما خدا را شکر این قاعده امروز برای ما اجرا نشد. اینکه بازیکنان جوان ما در ضربات پایانی بی‌دقت بودند، نمی‌توان آن را بی‌تجربگی قلمداد کرد. آن‌ها تمرکز ندارند و این فرصت‌سوزی‌ها باعث شده تا اعتماد به نفس و تمرکز ما کاهش پیدا کند. باید انگیزه خود را حفظ کنیم و فقط شعار ندهیم.

رضا مهاجری در واکنش به انتقادی از شیوه تاکتیکی تیمش گفت:

من انتقادپذیر هستم اما اتوبوسی دفاع نمی‌کنم. اگر این‌گونه بود نمی‌توانستیم فرصت گلزنی ایجاد کنیم. قبول ندارم که تدافعی بازی می‌کنیم. متأسفانه تیم کاملی نیستیم و همین باعث شده علی رغم خوب بازی کردن، نتیجه نگیریم. ما باید فصل را تمام کنیم تا تیم را از نظر بازیکن تکمیل کنیم. باید چند بازیکن خوب جذب کنیم تا فضای رقابت در تیم ایجاد شود. در بازی‌های خانگی تیم‌های حریف، عقب‌تر بازی می‌کنند و این باعث می‌شود که کارهای تاکتیکی ما کم اثر شود. هر کدام از بازیکنان ما توانایی خاص خود را دارند و باید به خوبی از استعداد آن‌ها استفاده کرد. سعید مهری استعدادی است که باید به آن بها داده شود.

سرمربی ماشین سازی در پایان بار دیگر با انتقاد از عملکرد داوری گفت:

باز هم داور جوانی را برای قضاوت در دیدار ما انتخاب کردند. او باید در دقیقه ۴۴ برای تیم ما پنالتی می‌گرفت. من معتقدم باید به داوران جوان میدان داده شود و مربی‌ها هم باید از آن‌ها حمایت کنند اما به صورتی باشد که هر ۵ بار به این داوران قضاوت داده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط