هشدار شفر به بازیکنان استقلال ؛ تبعات شکست بزرگ استقلال سنگین می شود؟!


سرمربی آبی پوشان پایتخت نگران تبعات شکست برابر الهلال است و نگرانی او کاملا طبیعی و بجا است. نوشته هشدار شفر به بازیکنان استقلال ؛ تبعات شکست بزرگ استقلال سنگین می شود؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

هشدار شفر به بازیکنان استقلال ؛ تبعات شکست بزرگ استقلال سنگین می شود؟!

شفر نگران تبعات شکست برابر الهلال
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۰
هشدار شفر به بازیکنان استقلال ؛ تبعات شکست بزرگ استقلال سنگین می شود؟!

سرمربی آبی پوشان پایتخت نگران تبعات شکست برابر الهلال است و نگرانی او کاملا طبیعی و بجا است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلالِ شفر در دیدار حساس برابر الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا با یک گل تن به شکست داد.

با این شکست استقلال کار این تیم برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت شده است.

شفر بعد از شکست برابر الهلال اظهار نظری داشت که به خوبی نگرانی او را نشان می داد. او گفت که بازیکنان باید شکست برابر الهلال را همین الان فراموش کنند و به بازی برابر پدیده فکر کنند.

استقلال پیش از این هم چنین شرایطی را تجربه کرد. آبی پوشان پایتخت از گزینه های اصلی قهرمانی در لیگ برتر برودند و اختلاف خود را با پرسپولیس به دو امتیاز کم کرده بودند اما یک شکست در داربی و تساوی ناامید کننده در سایپا باعث شد تا شرایط تیم آبی پوش کابوس وار شود.

استقلال بعد از تساوی برابر سایپا وارد بحران شد اما سه پیروزی برابر الهلال، سپاهان و ماشین سازی بار دیگر امید را به اردوی آبی پوشان برگرداند.

در حالیکه وضعیت استقلال بهتر شده بود و بازیکنان از نظر روحی در شرایط خوبی قرار داشتند بار دیگر با شکست برابر الهلال شرایط برای تیم شفر بد شد.

سرمربی آلمانی آبی پوشان به خوبی می داند که برای زنده نگه داشتن امید خود برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ باید پدیده را در مشهد شکست دهند.

وینفرد شفر اگر چه از شکست استقلال برابر الهلال ناراحت است اما در صحبت با بازیکنانش از آن ها خواست تا این بازی را فراموش کنند.

سرمربی آلمانی استقلال که می داند بخشی از سرنوشت تیمش برای قهرمانی به نتیجه بازی با پدیده مرتبط است از بازیکنانش خواست در همان امارات باخت برابر الهلال را فراموش کرده و به بازی با پدیده فکر کنند.

نگرانی سرمربی آبی پوشان کاملا طبیعی است و استقلال برای بردن تیم بسیار خوب و باکیفیت پدیده نیاز به روحیه بسیار بالا و آمادگی خوب بازیکنانش دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر