عشق به ولایت در سپاه پاسداران تجلی یافته است


عشق به ولایت در سپاه پاسداران تجلی یافته است

تربت حیدریه- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی برآمده از مردم و برای مردم است و عشق به ولایت و تبعیت از فرامین رهبری در آن تجلی و نمود یافته است.

به گزارش ایرنا ، سعیدرضا قنبری زاده روز پنجشنبه در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت حیدریه، افزود: تروریست خواندن سپاه توسط رئیس جمهوری آمریکا نشان داد که ترامپ هیچگونه شناختی از واقعیت های جامعه ایران ندارد.
وی اظهار داشت: راز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران، تاسی به ولایت فقیه و اتحاد بین مردم است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در زمینه های مختلف شاهد این وحدت و همدلی بوده ایم و سپاه پاسداران نیز همواره در این مسیر دوشادوش ملت و یاور مردم بوده است.
وی گفت: تمام ظرفیت های این واحد دانشگاهی را برای همراهی با سپاه پاسداران به کار خواهیم گرفت تا پیام ما نیز همانند ملت بزرگ ایران پیام وحدت، یکپارچگی و حرکت در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی ایران باشد.
قنبری زاده همچنین از پیگیری برای توسعه طرح خدمات بسیج در دانشگاه و ایجاد پایگاه بسیج استادان در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه خبر داد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت حیدریه نیز گفت: ترامپ خیال می کند با تروریست خواندن سپاه پاسداران می تواند باعث ایجاد رخنه بین مردم و این نهاد انقلابی شود ولی به یاری خداوند متعال این اقدام وی همانند دیگر توطئه ها با شکست مواجه شده است.
سرهنگ علی نیک یاد با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در حوزه های دانشجویی، کارکنان و بسیج جامعه پزشکی همراهی ارزشمند با سپاه ناحیه داشته است افزود: ارایه خدمات بی منت و رایگان به محرومان در قالب خدمات بسیج جامعه پزشکی، اقدام ارزشمند است که باید تداوم یابد.
وی اظهار داشت: ایجاد تفرقه و نفاق در جامعه یکی از توطئه های شوم دشمنان است و وظیفه داریم نگذاریم اختلاف نظر و سلیقه ها به اختلاف در عمل کشیده شود.
دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به 350 هزار نفر از ساکنان آنها در جنوب استان خراسان رضوی خدمات ارائه می دهد.
این دانشگاه 190 تخت در بیمارستان 9 دی تربت حیدریه و 20 تخت در بیمارستان مه ولات دارد.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
7079/ 6053

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403