بی تدبیری در خصوصی سازی خیانت به نظام و مردم است/ هپکو باید به قرارگاه خاتم‌الانبیا واگذار شود/ تلاش مضاعف لازمه رونق تولید است


بی تدبیری در خصوصی سازی خیانت به نظام و مردم است/ هپکو باید به قرارگاه خاتم‌الانبیا واگذار شود/ تلاش مضاعف لازمه رونق تولید است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه واگذاری‌ها باید حکیمانه باشند گفت: خصوصی‌سازی‌های بی‌تدبیر خیانت به‌نظام اسلامی، شهدا و مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک امروز در دیدار با جمعی از اعضای تشکل‌ها و بسیجیان کارگری استان به مناسبت هفته بسیج کارگری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر گفت: در آستانه ماه قرآن می‌طلبد که باقدرت و اشتیاق زیاد به استقبال ماه مبارک رمضان برویم.

دری نجف‌آبادی ضمن بیان اینکه مسائل اقتصادی از مهم‌ترین مسائل یک کشور است و در تمام سیستم‌های مارکسیستی، سوسیالیستی و... اقتصاد مهمترین بحث است عنوان کرد: در اسلام هم اقتصاد از ۱۴۰۰ سال قبل مطرح بوده و افتخار اسلام است. اسلام نه سرمایه‌داری بدون مهار آمریکائی و اسرائیلی را قبول دارد و نه اینکه بخواهد مالکیت را کاملاً از مردم بگیرد بلکه اقتصاد کاملاً اسلامی مدنظر است.

وی تأکید کرد: حکومت اسلامی مالکیت دارد ولی مالکیت آن حقوقی است. در نظام اسلامی وقتی دولت مالکیتی پیدا می‌کند آن را در راستای پیشرفت و اقتدار جامعه به کار می‌برد و دولت اسلامی درواقع امانت‌دار مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه حاکمیت امین جامعه اسلامی است تصریح کرد: حاکمیت باید امانت‌ها را در راستای اهداف و آرمان‌های امت اسلامی به کار گیرد. در نظام اسلامی چیزی به نام مالکیت شخصی مطرح نیست و امام و رهبری و مراجع عظام امنای اسلام هستند.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: کشتی انقلاب اسلامی متعلق به کل امت اسلام است و این کشتی هرچه مجهزتر و تکامل‌یافته‌تر باشد، خودمان به پیشرفت‌های بیشتر می‌رسیم و باید تلاش کنیم این کشتی با سرعت و قدرت بیشتر پیش رود.

وحدت، همبستگی و تلاش جهادی آسیب‌های سیل را به حداقل رساند

وی در خصوص سیل اخیر در خوزستان گفت: در سال ۱۳۰۲ سیل عظیمی در خوزستان آمد که تعداد کشته‌های زیادی داشت و اگر در این سیل اخیر همت‌های بلند و تلاش‌های جهادی و بسیج مردمی وجود نداشت حداقل ۱۰ میلیارد مترمکعب آب، سطح خوزستان را فرامی‌گرفت و آسیب‌های زیادی وارد می‌کرد.

امام‌جمعه اراک با تأکید بر اینکه هم‌اکنون آرامش خوبی در خوزستان حاکم شده است افزود: در مناطق سیل‌زده وحدت و همبستگی به عشق رهبری و نظام اسلامی شکل گرفت و آسیب‌ها را به حداقل رساند. عزت و قدرت نظام اسلامی برای همه ملت ایران است و اسلام همه ما را برای هم برادر کرده است و در همین راستا تلاش کارگران استان را در مناطق سیل‌زده برای تعمیر وسایل و تجهیزات برقی می‌بینیم که بسیار قابل‌تقدیر است.

هپکو باید به قرارگاه خاتم‌الانبیا واگذار شود

وی لازمه رونق تولید را تلاش مضاعف دانست و بیان کرد: برای حرکت به سمت رونق تولید باید رقابت بین اندیشه‌های خلاقانه و کارآفرینی‌های برتر ایجاد شود.

دری نجف‌آبادی تشریح کرد: خصوصی‌سازی‌های بی‌تدبیر خیانت به‌نظام اسلامی و شهدا و مردم است. صنعت استان مرکزی با خون به اینجا رسیده است و واگذاری‌ها باید حکیمانه باشند. هپکو باید به قرارگاه خاتم‌الانبیاء واگذار شود و لازمه این واگذاری تلاش و همبستگی جدی است.

وی ادامه داد: سرمایه‌های مرده باید به سرمایه مولد و متحرک تبدیل شوند، امروز باید پتروشیمی و پالایشگاه استان مرکزی مرکزیت پالایش پتروشیمی در کشور باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ضمن بیان اینکه نیروی انسانی کم‌خرج و پرفایده یکی از مؤلفه‌های مهم رونق تولید است تصریح کرد: صنعت استان مرکزی باید زنجیره‌ای شود و اگر می‌خواهیم امنیت شغلی کارگران به خطر نیفتد باید این کار را انجام دهیم.

وی اشاره‌ای هم به بخش آند سازی آلومینیوم‌سازی داشت و خاطرنشان کرد: متأسفانه پس از چهار سال از مطرح کردن آند سازی آلومینیوم اراک هنوز هیچ پیشرفت و قدمی در این راستا برداشته نشده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان